Terug naar overzicht
Niet te snel panikeren hoor ze kunnen zelfs het weer nog niet voorspellen van volgende week dus laat staan van heel de zomer ;-)Positief denken... Het gaat goed weer zijn ;-)
Das waar Joeri, en voor t zelfde geld zitten wij bij één van die 5 zonnige dagen hé...
Niet aantrekken hé. Ik had trouwens al eens opgevangen dat het de heetste zomer sinds de jaren 70 ofzo gaat worden. Nog niet veel van gezien... Maja ze kunnen zelfs nog niet het weer voor morgen correct voorspellen.
Ik zou er ook niet naar kijken, ze voorspellen regen.. en dan word het een stralende zonnige dag met als voorbeeld vorige zondag! dus ik blijf hopen op mooi weer, zolang het maar nie regent ben ik al blij.. dat is het enige wat we niet kunnen regelen.. spijtig genoeg anders zou het elke dag mooi weer zijn!
Hallo bruidjes allemaal :)Nog niet te zeer wanhopen over het weer ladies!Wij zijn zelf getrouwd op 2 juni 2012 & ze hadden echt rotslecht weer gegeven.En 1 juni, 3,4 & juni waren idd rotslechte dagen, maar wij hadden op 2 juni, op onze dag een stralende dag, ik was zelfs verbrand :)Dus ik zou echt nog niet wanhopen, alleszins: Veel succes!!Groetjes
Hela bruidjes, zoals Petra zei: niet wanhopen!!Ik las in dat zelfde berichtje dat het de laatste 10 dagen van juni zonnigeren droger ga zijn. Goh nu trouw ik toch in die laatste 10 dage zeker :)Probeer positief te denken. Zolang het maar droog is als jullie buiten moeten zijn.Een vriendin van mij is vorig jaar getrouwd en had schitterend weer toen ze uit gemeentehuis kwam en toen ze de kerk binnenging. Als de viering bezig was heeft het pijpenstele geregend. En tegen dat ze terug buiten kwam scheen de zon terug. Ze zag enkel aan de grond dat het geregend had. En 's avonds mag het van mij regenen hoor. Dan blijven degene dat roken niet zolang buiten hihigroetjes
@Britt, die laatste vind ik een goei! :)
Ik zou er mezelf niets van aantrekken. Ze kunnen al niet deftig vorspellen voor 1 week, laat staan voor een volgende maand!! We zullen het de dag zelf pas weten. Het weer is 1 van de enigste dingen waar we zelf geen controle over hebben! Slecht weer hebben we, goed weer kunnen we altijd krijgen!!! Het zal mooi weer zijn !!! Positief denken