Vicky
8-6-2013
|
14-6-2012 13:29:53
Wij gaan toch apart slapen..Wij wonen nu net in ons huisje en hij gaat binnen jaartje bji zijn ouders gaan slapen. Mijn ouders zijn gescheiden, en ik wil niemand kwetsen door bij een van beide te gaan logeren. Daarom deze oplossing. Zijn ouders wonen ook het dichtste tegen ons thuis, dus zo moet hij ook niet te ver en blijft alles spannend en geheim tot het grote moment..
Groetjes
|
|
Karolien
16-6-2012
|
14-6-2012 13:34:30
Wij slapen ook apart :-) Ik kleed mij aan bij mijn ouders en hij bij zijn ouders... Gaat raar zijn om morgen apart te slapen, maar zal wel lukken :-) Veel slapen zal ik toch niet doen denk ik....
|
|
joyce
26-10-2013
|
14-6-2012 14:03:23
mijn ouders wonen in tongeren, zijn in wellen en wij in alken dus als het appart slapen wordt mag hij gaan :-) zijn er echt nog niet uit... heb nog weekje de tijd :-)
|
|
Alessia
7-9-2012
|
14-6-2012 14:06:27
Goh, wij slapen apart omdat we nu ook nog niet samenwonen. Maar als dat wel het geval was zou ik zeker samenslapen! Vind het persoonlijk raar om dan voor 1 dag te gaan slapen in het ouderlijk huis terwijl je er al lang niemeer woont, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk! Iedereen doet waar hij of zij zich het best bij voelt!
|
|
sophie
14-7-2012
|
14-6-2012 14:06:33
Wij slapen samen. Maar ik douche nog eerst thuis en dan ga ik mijn mama oppikken om naar de kapper te gaan en daarna gaan we naar haar thuis en daar kleed ik mij dan helemaal om en komt mijn ventje mij daar halen. Normaal zou ik ook bij ons mama geslapen hebben maar dan moest ik in een bed met haar en zij wroet een beetje te erg naar mijn zin hihi.
Sophie
|
|
joyce
26-10-2013
|
14-6-2012 14:24:07
ik denk gewoon samen slapen 's morgens nog fijn ontbijten met ons 3tjes en dan hij naar zijn ouders en hem klaar maken en ik het huis kapen met de vrouwen :-)
|
|
Ilse
30-6-2012
|
14-6-2012 14:50:06
Wij slapen apart. Ik bij ons thuis, samen met mijn mama en mijn getuige. Hij slaapt bij zijn getuigen en diens gezin. 's morgens worden zij dan eerst opgehaald door de ceremoniewagen en komen ze dan met zen allen naar ons thuis (eigenlijk gewoon hoekje om).
|
|
Annelies
7-8-2010
|
14-6-2012 15:44:48
Hallo,
Wij zijn allebei thuis, in ons huisje, blijven slapen... Hier hebben we ook de suite ontvangen. Dit was voor ons praktischer... Wij zijn 's morgens samen naar de kapper vertrokken (in aparte auto's) waarna hij onmiddellijk naar huis is gegaan om alles in orde te brengen en zichzelf aan te kleden.... Ik ben na de kapper naar de visagiste gegaan... Eenmaal thuis ben ik mij gaan omkleden... Daarna hebben we het aanbel-scenario in scene gezet waardoor mijn ventje mij ook voor de eerste keer helemaal tiptop in orde zag....
Ik was ook veel meer op mijn gemak als ik thuis was... en 's avonds samen nog even wegdromen... ik zou het niet anders doen.
Groetjes Annelies
|
|
tash
21-9-2013
|
14-6-2012 15:46:45
wij slapen samen en we blijven ook bij mekaar tot we vertrekken voor de fotoshoot. Ik maak me wel klaar in een andere ruimte dan mijn verloofde......We willen het moment, dat ik helemaal klaar ben, voor ons beiden houden, zonder pottekijkers :-)
|
|
marinka
7-7-2012
|
14-6-2012 17:36:54
goh wij wonen nu toch al een hele tijd samen en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om een nacht zonder mijn schat door te brengen.... dat geeft ook geen meerwaarde aan ons huwelijk dus hebben wij besloten gewoon samen te slapen
|
|
Mieke
27-4-2013
|
14-6-2012 18:28:36
wij slapen ook samen. We wonen ondertussen reeds 6jaar samen dus zou wat raar zijn mocht hij die nacht naar huis gaan slapen. Ik vind het persoonlijk ook niet nodig, denk dat ik rustiger zal slapen alshij naast mij ligt.
|
|
hanne
11-5-2013
|
14-6-2012 19:10:37
Hoi Joyce, Wij trouwen ook in Alken (maar pas volgend jaar). Trouw je in de kerk in 't centrum? Hoe verliep het contact daar met de pastoor? Groetjes en geniet van je dag!!!
|
|
tima
8-9-2012
|
14-6-2012 20:33:29
wij slapen apart ook al wonen we al bijna 8 jaar samen . ventje slaapt thuis alleen , mijn zoontje bij schoonmoeder en ik bij zus ,papa en stiefmoeder . Ik wilde dit ten 1ste zo heb ik nog een leuke avond met zusje en kunnen mijn ventje en ik elkaar niet afbekken (want zo zijn wij nu eenmaal als we stress hebben ) ten 2de mijn haar is nog altijd wat rossig dit grote ergenis van mijn vriend die pro mijn vorig haar kleur wit blond was . Hij heeft al 50 keer gevraagd of ik dit kleur niet beu ben en als ik echt ga trouwen met dit haar kleur en telkens zeg ik ja ( deels uit koppigheid) maar op vrijdag avond wordt mijn haar terug blond dus zal het wel een verrassing zijn voor ventje
|
|
jill
30-6-2012
|
14-6-2012 20:41:04
Wij hebben nog geen nacht zonder mekaar doorgebracht in die 7 jaar, maar ook wij slapen apart :) Veel slapen zit er toch niet in :wrs :) Wij doen het nog op de traditionele manier. Hij blijft bij de papa slapen en ik blijf met de mama in ons appartement. Dan hebben we mooie foto's als hij mij komt halen in ons appartement. amai, ik krijg al zenuwen :)
|
|
Jolien
4-8-2012
|
15-6-2012 9:29:42
Ik weet ook nog niet goed wat te doen! Mijn vriend vindt het stom omdat wel al een jaar samenwonen om dan nu even apart te slapen, omdat je al zolang samen slaapt, maar aan de andere kant, is het wel leuk dat je zo thuis wordt opgehaald!
|
|
Niki
30-6-2012
|
15-6-2012 11:26:35
Wij slapen appart!
Zijn al 4 jaar samen, en wonen er al 3 van samen. Maar aangezien we in een smalle doodlopende straat wonen is het quasi onmogelijk dat ons vervoer ons bij ons thuis oppikt. Daarmee ga ik bij m'n ouders slapen en m'n toekomstige bij zijn papa. Hij zal dan van bij zijn papa vertrekken en pikt me op bij m'n ouders!
Groetjes
|
|
joyce
26-10-2013
|
15-6-2012 11:37:22
wij gaan dus gewoon samen slapen :-) erna samen met britt ontbijten en dan vertrekt hij naar zijn ouders hem klaar maken en ik hier thuis met al de vrouwen :-) @ hanne ik trouw niet voor de kerk wij hebben bijzinnige viering in tuin van feestzaal door huis van de mens :-)
|
|
Nathalie
1-6-2012
|
15-6-2012 16:50:55
Ik wou ook eerst bij mijn ouders gaan slapen, maar de avond ervoor was het zo'n drukte, dat ik uiteindelijk blij was dat ik in bed lag. Maakte me toen niet echt uit welk bed. Heb bijna niet geslapen en om iets na 6 's morgens was ik al met men hondjes aan't wandelen en dat heeft me serieus gekalmeerd. Nadien nog rustig een doucheke gepakt en naar mijn ouders gereden. Rond half 8 was de kapster er en ook onze fotograaf. Men ventje heeft toen koffiekoeken gebracht naar men ouders en die hebben we gezellig met zen allen opgegeten. Nadien is hij vertrokken om mijn bruidsboeket te gaan halen en zichzelf klaar te maken. We hebben wat afgelachen terwijl ze mijn haar deden en mijn make-up. Rond half 11 is men ventje me komen ophalen bij mijn ouders. Dat was een zalig moment. Iedereen stond te kijken, zelfs de buren kwamen er voor buiten en toch was dat een intiem moment tussen ons 2 (echt raar).
|
|