Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto-shoot uitnodigingen vanavond!!

14-6-2012 14:51:01
Zoals de titel het al aangeeft hebben we vanavond de fotoshoot met ons 4-en gepland bij de fotograaf

Ben er al lang mee bezig,ben al 2 weken aan het knutselen en aan het schilderen en hoop dat de foto's er in het echt even mooi gaan uitzien als in mijn gedachte

Vanavond om 18u moeten we daar zijn,volledig in het wit..meer verklap ik nog niet En dan wachten tot begin volgende week voor het resultaat en dan zullen we maar werk beginnen maken van de uitnodigingen!!

Groetjes,
Nancy

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 722

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 18:16:11

Ik ben al benieuwd!!!!

groetjes!

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 22:44:03

Wij zijn vorige week zondag geweest en het word ook een mooie uitnodiging :))

Ann
1-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 19:52:54

Mooie foto. En hopelijk win je de jurk

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 20:25:04

Merci Ann,ben vandaag bij ontwerper-drukker geweest en ze gaan 2 ontwerpjes maken met de geleverde foto's!! Volgende week donderdag of vrijdag krijg ik mail

En voor degene die dan willen keuren,stuur je mailadres maar door

Groetjes,
Nan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info