Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke trouwringen??

14-6-2012 14:56:59
Hallo bruidjes!!
43 dagen op de teller en nog niet beslissen welke trouwringen.
kunnen jullie met mij delen jullie ervaring? decoratie? diamanten eh hoevel?
Mijn vriend wil platte ring maar ik, misschien decoratie met diamanten maar geen idee :S
dat is iets wat ik zal mijn hele leven te gebruiken, dus ik moet heel goed kiezen.
Wat denken jullie is het beste?

Karla
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 797

Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik14-6-2012 15:30:46

Goh, ik denk dat dit echt persoonlijke smaak is hoor.... Ik heb een ring met diamantjes, mijn verloofde dezelfde, maar zonder diamantjes en iets dikker...

Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik14-6-2012 15:31:14

Ahja en ik heb 5 diamanten....

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-6-2012 15:35:40

Hallo,

Ik denk dat je op 43 dagen geen uniek ontwerp meer kan laten maken. Die termijn gaat iets te kort zijn... Zeker omdat het nu een drukke periode is voor de juweelontwerpers. Bij de standaard collecties heb je natuulijk wel keuze. Ik weet niet of ze deze op voorraad hebben of ook moeten bestellen.

Wij hebben onze ringen laten ontwerpen omdat ik mijn keuze niet kon vinden in de standaard collecties. Ikzelf heb een zeer brede witgouden ring (extra wit gemaakt) met 21 diamantjes. Mijn man heeft ook een heel brede witgouden ring (niet witter, dus champagnekleurig) met 8 zwarte diamantjes. Onze ringen zijn gemaakt door Diane Pacholski, echt een aanrader, maar zoals ik al eerder zei weet ik niet of je op 43 dagen nog ringen kan laten maken.

Hier op het forum hoor ik ook veel goed van FDO... misschien daar eens langsgaan... maar ik zou toch niet meer te lang wachten...

Groetjes
Annelies

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik14-6-2012 15:54:20

Goh, ik dnek dat je best eens samen tot bij de juwelier kan gaan en daar eens rondkijkt.
Je zal automatisch zien welke je zelf mooi vindt, en welke jullie allebei mooi vinden.
Steeds meer koppels kiezen voor een verschillende ring, vb hij een eenvoudige rechte stoere in staal, zij een witgouden met diamantjes...
En natuurlijk ook eens vragen welke nog op tijd geleverd kunnen worden...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 16:10:35

Passen, kijken, passen, kijken... Dan pas weet je welke ring perfect is voor jou en welke je het mooist vind,...

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik14-6-2012 20:14:29

Ah nog late beslissers . Wij hebben ook nog maar net onze ringen gekozen. Nu nog 49 dagen op de teller, en ze zijn ze sinds een week ongeveer aan het maken. Maar waarschijnlijk geen goede tip voor jullie kwa ontwerp, we wilden er met hout. Dus niet echt met diamanten.
Maar... dat maken gaat niet zo vlot. En dan moeten ze nog geshipt worden uit de States. En dan nog langs de douane. :s Ik begin al te vrezen dat we voor onze ceremonie fake-ringen gaan moeten gebruiken .
Maar als je eerder een standaard model wilt zal je ze nog wel op tijd vinden hoor. Veel rondkijken, passen, je vindt ze wel.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 20:15:58

ik zag het al volledig voor me welke ring dus hop naar fdo en passen natuurlijk 1st de ring die ik al jaren zeg that's the one yeah right paste totaal niet bij mijn vingers(hand) dus nu een heel ander model die me wel super past dus passen passen maar wel op voorhand een budget opstellen tenzij het niet uitmaakt natuurlijk

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 20:37:59

wij zijn naar FDO geweest, ongeveer een 3 weken geleden. Ik heb er één (allez, eigenlijk 2, waar mijn verlovingsring tussenschuift). in totaal 24 steentjes. bling bling dus!
mijn verloofde heeft het meer op een stalen ring en die kochten we bij vrienden. De stalen ring hebben we binnen de maand.

Wel opletten bij ringen die moeten gemaakt worden. bij FDO kon mijn ring ten vroegste 1 september klaar zijn...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...