Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Update!

14-6-2012 22:14:10
De uitnodigingen zijn verstuurd. Buiten nog enkele twijfelgevallen
Zoals buren van ouders.
Die per post zijn gisteren of vandaag aangekomen. Andere had ik begin deze week gaan ronddragen in de brievebussen.
En de eerste 10 bevestigingen zijn binnen.
Op mijn werk werk had ik een uitnodiging gelegd met een naamlijstje bij waar ze met een kruisje aanwezig of niet aanwezig konden aanduiden.
En de meesten hebben dit ook al gedaan. Voorlopig nog maar 2 die niet komen omdat ze op reis zijn.

En vandaag afspraak gemaakt om onze fotolocatie al eens te gaan bekijken. Had deze gevonden via internet maar ga graag toch eerst eens kijken.
En dit gaan we zaterdag namiddag doen.

Mijn grote probleem blijft kledij voor ons dochtertje die bruidsmeisje zal zijn.
Ze zal met de trouw 17 maanden zijn.
Ik ben echt geen makkelijke op dat vlak. Heb wel wat leuke kleedjes gezien op light in the box, maar vertrouw het niet echt.
En nu is dat toch wat laat om daar nog te bestellen.
Dus kleren voor haar zal nog spannend worden denk ik.

Groetjes Kelly

Kelly
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 680

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik14-6-2012 22:17:43

spannend inderdaad ik zou gaan kijken in de gewone winkels mooi moet niet perse duur zijn hé
succes alvast met de zoektocht

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-6-2012 12:23:04

Ga zeker tijdens de solden kijken in de kinderwinkels? Misschien de iets duurdere hebben ook wel leuke kleedjes en die zijn dan niet zoooo duur. Ik weet niet van waar je bent.
Al een nagedacht over humpiedump? Wij zijn ter plekke gaan kijken of de kleedjes van goede kwaliteit zijn enz en ik moet zeggen ik was aangenaam verrast.

Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik15-6-2012 13:12:28

Op humpiedump maar 1 kleedje dat echt naar men zin is en het is tijdelijk niet beschikbaar. En dit al gedurende enkele maanden. De rest van de kleedjes vind ik niet echt mijn ding. Er is is meestal wel iets dat mij niet aanstaat. Ik ben ook al niet echt voor pareltjes en glittertjes. Strikken en veel stof daarintegen is dan weer wel mijn ding. Bv van die grote tullerokjes.
Denk dat ik idd de solden maar is afwacht.
Ben zelf van Lebbeke (tegen Dendermonde).

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-6-2012 14:13:29

wij gaan zelf voor het model fleur, grote tulle rok en strikjes :-p of inderdaad bij de solden.
Als je in antwerpen bent, kan je een keertje gaan kijken bij melv en princesskids. Zijn dure merken maar solden helpen toch wel he ;-) ik ga daar ook eerst kijken voor ik bestel.
ik heb ook heeel lang getwijfeld om via light in the box te bestellen, maar toch maar niet gedaan. je hebt daar gewoon te veel keuze.
mijn ultieme kleedje dat ik echt heel mooi vond was dit( in het echt mooier dan op de foto):
http://www.flickr.com/photos/natthida/6169715400/in/set...
toen ik hoorde dat het 250 euro was ben ik met een ander oog gaan kijken

Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik15-6-2012 22:15:45

Model Fleur vind ik een beetje te lang uitvallen.
Zeker omdat ze nog maar 2 maandjes stapt nu.
Ik ben helemaal weg van het model Amber, maar spijtig genoeg niet te meer te verkrijgen.
Dat op de foto van Flickr is wel heel mooi van model vind ik. Maar de stof blinkt wat te hard voor mij.
Binnenkort moeten we toch is naar Antwerpen voor mijn ventje zijn schoenen, dus zal dan zeker is een kijkje nemen in de winkels die je me aangeraden hebt.
Ik denk dat ik ook nog kritischer ben omdat het mijn eigen dochtje is.
Denk dat ik anders minder kritisch zou op zoek gaan, al zouden ze dan ook wel naar mijn zin moeten gekleed zijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...