Terug naar overzicht
spannend inderdaad ik zou gaan kijken in de gewone winkels mooi moet niet perse duur zijn hésucces alvast met de zoektocht
Ga zeker tijdens de solden kijken in de kinderwinkels? Misschien de iets duurdere hebben ook wel leuke kleedjes en die zijn dan niet zoooo duur. Ik weet niet van waar je bent.Al een nagedacht over humpiedump? Wij zijn ter plekke gaan kijken of de kleedjes van goede kwaliteit zijn enz en ik moet zeggen ik was aangenaam verrast.
Op humpiedump maar 1 kleedje dat echt naar men zin is en het is tijdelijk niet beschikbaar. En dit al gedurende enkele maanden. De rest van de kleedjes vind ik niet echt mijn ding. Er is is meestal wel iets dat mij niet aanstaat. Ik ben ook al niet echt voor pareltjes en glittertjes. Strikken en veel stof daarintegen is dan weer wel mijn ding. Bv van die grote tullerokjes.Denk dat ik idd de solden maar is afwacht. Ben zelf van Lebbeke (tegen Dendermonde).
wij gaan zelf voor het model fleur, grote tulle rok en strikjes :-p of inderdaad bij de solden.Als je in antwerpen bent, kan je een keertje gaan kijken bij melv en princesskids. Zijn dure merken maar solden helpen toch wel he ;-) ik ga daar ook eerst kijken voor ik bestel.ik heb ook heeel lang getwijfeld om via light in the box te bestellen, maar toch maar niet gedaan. je hebt daar gewoon te veel keuze. mijn ultieme kleedje dat ik echt heel mooi vond was dit( in het echt mooier dan op de foto):http://www.flickr.com/photos/natthida/6169715400/in/set... toen ik hoorde dat het 250 euro was ben ik met een ander oog gaan kijken
Model Fleur vind ik een beetje te lang uitvallen.Zeker omdat ze nog maar 2 maandjes stapt nu.Ik ben helemaal weg van het model Amber, maar spijtig genoeg niet te meer te verkrijgen.Dat op de foto van Flickr is wel heel mooi van model vind ik. Maar de stof blinkt wat te hard voor mij.Binnenkort moeten we toch is naar Antwerpen voor mijn ventje zijn schoenen, dus zal dan zeker is een kijkje nemen in de winkels die je me aangeraden hebt. Ik denk dat ik ook nog kritischer ben omdat het mijn eigen dochtje is. Denk dat ik anders minder kritisch zou op zoek gaan, al zouden ze dan ook wel naar mijn zin moeten gekleed zijn