Terug naar overzicht
haha, uiteraard, laten BINNEN komen.. waar zaten mijn gedachten ;)
haha, hanne, geen constructieve bijdrage van mij, maar ik moest toch ook meteen denken 'wat was zij aan het denken toen ze dit schreef' :)
Bij een collega van mij werd het liedje "The Final Countdown" gespeeld, maar ons zelf vond ik dat niet echt toepasselijk, aangezien ik vind dat het meer een eind aanduid, dan een begin van iets, maar da's persoonlijke smaak natuurlijk.Bij ons werd "light my fire" gespeeld, een low-tempo muziekje wel, maar aangezien er vuurwerk op onze taart stond, vond ik het wel een toepasselijk nummer :) Daarop werd de taart langzaam binnengedragen.Bij ons werd het liedje niet volledig uitgespeeld, maar het verminderde langzaamaan van luid, tot niemand het nog kon horen.Nu moet ik wel zeggen; wij hadden hier niets voor gedaan, onze zaal had het liedje gekozen en ook de manier waarop het gespeeld werd, dus misschien eens nakijken met de zaal of zij toepasselijke liedjes hebben ;)Groetjes,Petra
Goh, is dit eigenlijk nodig? Wij geen hier geen speciaal liedje voor doen.Ik heb gehoord dat dat nummer van de Black Eyed Peas, Tonight's gonna be a good night, hier veel voor gepakt wordt. Weet natuurlijk niet of dat jullie stijl iets.
Wij laten onze dj 'Sweets for my sweet' van The Searchers spelen :-)
mojito song was bij ons perfect geslaagd om die taart binnen te brengen
wij gaan voor bromance maar ik vond fireworks van katty ook mooi zeker met dat onze ijstaart wordt geflambeerd
Amai, hier zitten zeker leuke tips bij!! Merci!!
wij laten 'celebrations' draaien. We wilden een liedje dat toch een leuke feestsfeer meegaf ;D
Wij hebben pirates of the carribean theme song laten spelen bij het binnenbrengen van de taart en wanneer de taart bij ons stond zijn we over gegaan op Lac du connemara en hebben we de taart ook aangesneden. Iedereen vond dit een goede keuze :-) Groetjes
Wij hadden 'Forever and ever' van The Drums... met complimentjes van de DJ die het een originele maar zeer geslaagde keuze vond!