TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
30-6-2007
|
29-8-2006 9:49:16
Dag Ann-Sophie
Blij dat je zo een toffe avond hebt meegemaakt ! Ik liep zaterdag rond een uur of 10 op de markt van Aalst en ben een hele bende "schotse mannen" tegengekomen, daar zat jouw ventje dus ook tussen..:-) Ze waren héél schoon in hun rokjes hoor ! Als ik eens een vraagje mag stellen, betalen de vrienden de vrijgezellenavond of is dat allemaal voor de bruid of wordt dat allemaal gedeeld door het aantal personen? Ik zou dat graag eens weten....Veel geluk op de 9de hé groetjes Christel
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
29-8-2006 10:05:41
Hela Christel,
Ik hoor toch meestal dat degene die het organiseren betalen voor de bruid en bruidegom.
Bij mij hebben mijn vriendinnen alles betaald, 't is te zeggen elk voor zich en dan hebben ze met de groep samen mijn eten en drinken betaald.
Het geld dat ik ophaalde met wat spullen te verkopen hebben we ook gebruikt om bij de pot te leggen natuurlijk.
Bij mijn ventje was het eigenlijk ook zo, enkel na het eten heeft hij samen met de mannen een pot uitgelegd om de drank nadien te betalen.
Maar weet je iedereen moet dat doen zoals zij dat willen !
Wanneer ga jij huwen ?
groetjes AS
|
|
Christel
30-6-2007
|
29-8-2006 11:58:54
Dag Ann-Sophie, oef...da's toch al een opluchting ! Ja mijn vriendinnen zijn nu al bezig met wilde plannen voor die avond, dat zal wat worden! Wanneer we juist trouwen; goeie vraag :-) We willen eerst de zaal vastleggen want da's voor ons het belangrijkste. Maar dan is die zaal volzet en dan is die weer vrij...Maar het moet in elk geval 16, 23 of 30 juni zijn. Zilverreiger hebben we optie op, Carelshof ook, maar nu vrijdag gaan we naar Hof Ten Bosse en daar is 16 juni nog vrij. Als Hof Ten Bosse vrijdag ok is gaan we zeker en vast dat nemen en dan staat 16 juni vast. Als die datum zal vaststaan zal dat zoooo een opluchting zijn hé, want iedereen vraagt natuurlijk altijd: wannéér gaan jullie trouwen en dan staan we daar met de mond vol tanden..Bedankt voor je reactie en groetjes van Christel
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
29-8-2006 12:41:21
Hey Ann-Sophie,
Zo te lezen was 't een heel leuke vrijgezellenavond! Je mag me altijd mailen op sylvie@dekegel.net als je nog vragen of zo hebt!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|