Terug naar overzicht
check deze link ;-)http://www.trouwplaza.be/bruiden-moeten-ook-plassen.htm... Ik hoop dat het morgen idd minder regent als vandaag!Geniet er van é Karolien!!groetjes
Hey Karolien! Ik duim mee voor mooi weer!!Maar ook al regent het, geniet van je mooie dag deze kan toch niet stuk met je geliefde naast je!!!Handig dat ik ook nu weet hoe je naar de toilet moet!
supergrappig als ik het mij aan het voorstellen ben dat ik binnen 2 weekjes zo naar het toilet moet gaan!!! Karolien, ik duim mee voor mooi weer voor morgen
altijd je mama kan helpden :) dat is het best denk ikmoet je ervoor zorgen dat je alleen bent met je moeder in het toilet or misschien een vriendin die kan helpen.Laat je toilet deur open, zo zij (mama) kan houd je jurk vooraanrustig en success !!
ik denk dat het een beetje uitproberen zal zijn en inderdaad zorgen dat er altijd iemand mee gaat gaan en ook zeker zorgen dat je handen gewassen zijn achteraf en voordienik heb ooit met een balkleed per ongeluk mijn striklinten in de wc laten vallen, dus ik heb mijn lesje al geleerd.
Ik had een kleed met sleep en hoepelrok onder en ik hefte mijn kleed achteraan naar boven. Ik kon met mijn armen mijn kleed boven houden. De rest lukte ook wel. Ik kon gerust alleen naar het toilet gaan (had er zelf ook schrik voor). Ik nam de toilet voor gehandicapten omdat die wat groter was.Als ik gedaan had, hield ik mijn kleed naar boven tot ik uit het wc hokje was. Dan liet ik mijn kleed terug naar beneden vallen en trok alles goed :-)Viel uiteindelijk beter mee dan ik dacht na wat ik op internet las over wat je kon doen als je naar het toilet moet. Het komt wel goed :-)Alvast veel succes en genieten van jullie dag want de dag is is snel voorbij weet ik uit ervaring ;-)groetjes
Ik vond ook dat het beter meeviel dan gedacht....ik hof ook gewoon mijn kleed op naar boven...geen zorgen over maken!!
jurk omhoog en dan opzij trekken, onderbroek af en gaan zittengeen last gehad (en hoja ik heb veel wcbezoekjes gehad met mijn kleine blaas)
Ik denk daar ook al regelmatig aan.... Het zal een beetje zoeken zijn denk ik.Veel succes morgen en geniet ervan!Ik duim voor mooi weer!Groetjes.
Tegen mij hadden ze gezegd in de bruidswinkel om omgekeerd op het wc te gaan.... had er nie bij stil gestaan bij "groot toilet" haha
Als je een beetje creatief bent lukt dit zeker alleen hoor. Ik een kleed met veel tule enzo, en ik kon perfect alleen naar het toilet! Gewoon alles mooi omhoog, dan alles aan de zijkant vastnemen en je kan gaan zitten zonder problemen!