TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
8-6-2013
|
15-6-2012 12:57:53
Ikzelf heb er nog geen ervaringen mee,ga in juli naar de Outlet in Beveren gaan. Maar alleen nog maar positieve dingen hierover gehoord op het forum!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
15-6-2012 13:02:55
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wou gewoon zeggen: genieten! Het is zo leuk om al die kleedjes te passen. Ik wist ook helemaal niet wat voor iets ik zou nemen, je hebt zoveel verschillende stijlen...maar dat komt allemaal orde! Ze zeggen dat je een WAUW-gevoel moet hebben. Eerlijk, die heb ik niet gehad enkel een enorm brede glimlach die mij verzekerde dat dit de jurk was. Ohjah, misschien een kleine tip... Als ze de gordijnen opendoen om het te laten zien, denk dan dat het de deur is die opengaat op je trouw...en daar staat hij :) Heel veel plezier en als je hem daar niet vind zoek je toch gewoon lekker verder! Groetjes
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
15-6-2012 13:11:10
Ik ben naar de outlet geweest, maar het zijn dezelfde verkoopsters. En ik kan alleen maar boffen. Beste tip die ik je kan geven? Geniet ervan!
|
|
Vicky
8-6-2013
|
15-6-2012 13:15:59
Nog drie weekjes en mag gaan zoeken, kijk er zo naar uit! Precies een klein kind dat cadeautjes gaat krijgen :p
|
|
joyce
26-10-2013
|
15-6-2012 13:23:57
geniet er van en probeer heel veel stijlen uit als je het echt niet weet:-) ik wou een heel lange sleep en veel bling bling :-) maar.... tis een kort kleedje geworden en met gele accenten afgewerkt dus zo zie je maar gewoon passen en genieten. en vind je uw ding niet verder zoeken tot je uw droomjurk hebt gevonden.
groetjes
|
|
virginia
5-1-2013
|
15-6-2012 13:35:28