TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
8-6-2013
|
15-6-2012 12:57:53
Ikzelf heb er nog geen ervaringen mee,ga in juli naar de Outlet in Beveren gaan. Maar alleen nog maar positieve dingen hierover gehoord op het forum!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
15-6-2012 13:02:55
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wou gewoon zeggen: genieten! Het is zo leuk om al die kleedjes te passen. Ik wist ook helemaal niet wat voor iets ik zou nemen, je hebt zoveel verschillende stijlen...maar dat komt allemaal orde! Ze zeggen dat je een WAUW-gevoel moet hebben. Eerlijk, die heb ik niet gehad enkel een enorm brede glimlach die mij verzekerde dat dit de jurk was. Ohjah, misschien een kleine tip... Als ze de gordijnen opendoen om het te laten zien, denk dan dat het de deur is die opengaat op je trouw...en daar staat hij :) Heel veel plezier en als je hem daar niet vind zoek je toch gewoon lekker verder! Groetjes
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
15-6-2012 13:11:10
Ik ben naar de outlet geweest, maar het zijn dezelfde verkoopsters. En ik kan alleen maar boffen. Beste tip die ik je kan geven? Geniet ervan!
|
|
Vicky
8-6-2013
|
15-6-2012 13:15:59
Nog drie weekjes en mag gaan zoeken, kijk er zo naar uit! Precies een klein kind dat cadeautjes gaat krijgen :p
|
|
joyce
26-10-2013
|
15-6-2012 13:23:57
geniet er van en probeer heel veel stijlen uit als je het echt niet weet:-) ik wou een heel lange sleep en veel bling bling :-) maar.... tis een kort kleedje geworden en met gele accenten afgewerkt dus zo zie je maar gewoon passen en genieten. en vind je uw ding niet verder zoeken tot je uw droomjurk hebt gevonden.
groetjes
|
|
virginia
5-1-2013
|
15-6-2012 13:35:28
wauw wat een snelle en leuke antwoorden! Dank U voor de tips ^_^ Ja, 't is echt spannend en ik kijk er wel heel erg naar uit! Mijn moedertje gaat mee (ik ben de jongste dochter, heb drie oudere zussen, een oudere broer en twee jongere broers) en mijn iets oudere zus, aangezien ze mijn getuige is. Ik ben echt van plan om te genieten maar ik ben ook zo'n eeuwige twijfelaar... 't is toch wat hoor.. Zo'n trouw. Aan de ene kant moet ik overal van genieten en de tijd voor nemen omdat de dag zo snel gepasseerd is, aan de andere kant kan ik niet wachten totdat het gastenboek is aangekomen, die uitnodiging af is, dat kleed in orde is, de zaal gereserveerd is.. Voordat ik het wist was de hele handel al zo goed als gepland! Pfjoew!
|
|
Saartje
29-6-2013
|
15-6-2012 14:11:08
Ze zijn supervriendelijk. Ik ben ook naar de outlet geweest.
|
|
virginia
5-1-2013
|
15-6-2012 14:11:53
Vicky, Raïssa, Jullie zijn naar de outlet geweest, is dat de moeite? Anders zou ik daar ook wel eens willen gaan rondsnuffelen! Was daar dan veel keuze? Kan je er steeds terecht of moet je ook daar een afspraak maken? Wie weet maak ik er morgen gewoon een volledig dagje van, als ik natuurlijk geen afspraak moet maken?
|
|
Shibby
3-8-2012
|
15-6-2012 14:18:11
Hoi Virginia,
ik ben ook naar de outlet geweest. Je moet er geen afspraak maken en ik vond wel dat er veel keuze was. Ze zijn er inderdaad heel vriendelijk! Als je daar je kleed koopt moet je er wel cash betalen en krijg je het mee naar huis. Zij werken samen met een externe naaister in Waregem. Ik heb bij haar mijn kleed laten verstellen en ben er heel tevreden van.
|
|
Vicky
8-6-2013
|
15-6-2012 14:19:10
Hey Virginia,
ik ga 7 juli (heb in de ochtend ergens anders een afspraak gemaakt). Je moet in de outlet geen afspraak maken, je kunt daar gewoon binnenwandelen. Er zou veel keuze moeten zijn, maar denk dat de bruidjes die er al geweest zijn hier beter kunnen over spreken :-)
Groetjes
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
15-6-2012 14:48:44
Idd, zoals Vicky zegt, geen afspraak nodig. En ik heb toch uit 'n 6-8 kleedjes kunnen kiezen, heel goed wetende wat ik wou (wat de keuze natuurlijk minder groot maakt, he).
|
|
Evi
25-8-2012
|
15-6-2012 14:57:00
Ik heb mijn kleedje in la sposa roeselare gekocht (niet de outlet). Als je daar een maximumbudget aangeeft, wat ik heb gedaan, houden ze zich daar goed aan en halen ze niets duurder uit. Het kleedje dat ik gekozen heb, lag uiteindelijk nog 400€ onder budget. Je moet eerst wat dingen die je leuk vindt aanduiden in de boeken. Daarna mag je veel passen. Ze zijn ook niet opdringerig en je mag hen gerust zeggen dat je er nog even over wil nadenken. Ik ben er al 7 keer geweest , aangezien de suite daar ook gekocht heeft en iedereen er eerst nog eens over wou nadenken en wat andere winkels doen, moest ik met iedereen 2x mee. Maar ik denk dat er uiteindelijk ook veel van de verkoopster afhangt... Veel plezier morgen!
|
|
mieke
7-7-2012
|
15-6-2012 15:08:12
Hoi Hoi,
Ik heb ook mijn droomjurk gevonden in la sposa! heel vriendelijke mensen en zeker niet opdringerig. Ze deden ook niet moeilijk toen ik er eerst nog wilde even over nadenken. Een echte aanrader dus!
veel succes
|
|
Annelies
13-10-2012
|
15-6-2012 17:29:50
ik ben naar la sposa outlet geweest en zou het aan niemand aanbevelen. ik werd daar aan mijn lot overgelaten en moest mijn plan trekken. De kleedjes die ik aandeed waren juist gelijk 2 de hands, ze waren vuil en de tulle onderaan was gescheurd. Ben daarna naar Prima donna Deerlijk geweest en amai wat een service daar echt een aanrader...
|
|
Titia
28-7-2012
|
15-6-2012 17:49:16
La Sposa roeselare is super :) Mijn kleedje komt daarvan.
niets dan lof!! Heel vriendelijk, goede service, niet te druk als je gaat passen, ....
Succes!!!
|
|
maika
3-8-2012
|
15-6-2012 18:22:55
Mijn kleed komt ook van La Sposa en ik ben ook heel tevreden! Zowel bij het kiezen als bij de eerste pas heel vriendelijk! Ze dringen je niets op en hebben echt tijd voor je!! Geniet er maar van !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|