Terug naar overzicht
Dag Katrien,Mooie foto's! Fijn te horen dat er nog iemand voor Kaat Celis gekozen heeft! Hoe gaat zij eigenlijk te werk op de dag zelf? hebben jullie veel tijd uitgetrokken voor de fotoreportage? En gebeurt alles spontaan of is het toch veel poseerwerk?Groetjes,Tine11/11/06
hoi,heel mooie foto's!jullie zien er stralend uit!groetjessarah15/7/06
hey tine, Kaat was al vroeg 's ochtends bij ons thuis en heeft ons de hele dag gevolgd. Ze begint te fotograferen zonder dat je er erg in had. Natuurlijk, de reportage zelf, dat is puur poseerwerk he. Daar hebben we ongeveer twee uur voor uitgetrokken en dat was echt niet te veel. We hebben nog flink moeten doorwerken om alles gedaan te krijgen. We hebben zelfs nog een locatie moeten skippen omdat het al tijd was om naar de feestzaal te gaan. De fotoreportage is best wel vermoeiend, vond ik. Maar ook wel leuk. We zijn heel tevreden over de samenwerking. We hadden het gevoel dat het klikte en we hebben ons gewoon geamuseerd. Kaat heeft zich op voorhand goed geinformeerd over wie ons nauw aan het hart ligt, van wie we veel foto's wilden, wat de gevoeligheden waren, enz. De eerste foto's staan online, de rest moeten we nog krijgen. We zijn heel benieuwd, maar hebben het volste vertrouwen. Veel plezier ermee !Katrien.28/7/06
prachtig
Heel mooi.. Wendy
Inderdaad, zeer mooi Katrien. Als ik jou zo zie popel ik ook al naar mijn dag! Maar het is nog 312 dagen te gaan jammer genoeg :(
Net zoals jij is mijn dag al voorbij, en toch kom ik regelmatig naar het forum (als een verslaving). Je foto's zijn heel mooi. Maar ik moet je bloemist toch ook feliciteren, heel mooi boeket, gewaagde kleuren, superDoeiMarie