Terug naar overzicht
Dag KarenVoor de suite kan ze gerust meelopen ook al is ze geen familie, ze is tenslotte jouw getuige hé! En je kan hun met hun vriend(in) laten lopen.Wij zitten zelf ook nog met dat probleem. Mijn toekomstige heeft zijn zus gekozen als getuige, maar zij heeft geen vriend. Ik heb mijn broer als getuige en die heeft wel een vriendin. Ik had gedacht om de getuigen samen de kerk te laten binnenkomen, maar dan heb ik mijn broer zijn vriendin die alleen zou moeten lopen...Voor aan de eretafel moet je doen wat jullie denken dat het beste is. Je kan hun erbij zetten of je kan ze aan tafel met de andere vrienden en vriendinnen zetten. Die kent ze misschien beter dan de familie en misschien heeft ze 's avonds meer plezier als ze bij eigen vrienden zit ipv bij jullie familie...GroetjesVeroniek20 07 2007
HeyIk heb ook een vriendin als getuige. Maar dat is zo'n goede vriendin, dat is familie voor mij. Dus zij loopt mee in de suite, zij was er ook bij voor het intieme etentje emt de familie na onze burgerlijke trouw, samen met haar vriend. Zij zitten de dag zelf mee met ons aan tafel, maar voor de rest zit er niemand anders van de suite mee bij ons aan tafel, wij zitten aan de tafel van de vrienden.GroetjesVicky09.09.06