Terug naar overzicht
Ja, zie ik juist dat hierover al 'n post gezet is :) Zelfs voor "groot toilet" lijkt met dat niet zo'n probleem hoor? Alleen zien dat alle stof omhoog blijft
K moest eerst lachen als k t las, maar eigenlijk is da wel een goeie tip!K ga da in september ook wel uittesten! Wie niet waagt, niet wint hé. Succes hé binnen 2 weken.
en het werkt! ik heb het zo gedaan (elke keer met hulp van de mama). stom zicht, maar oh zo handig :-)
Ik ben altijd gewoon op het toilet gaan zitten :) had wel geen hoepelrok. Kan me wel voorstellen dat dat het nog net iets moeilijker maakt. Gewoon heel de hoop stof op je schoot en dat ging ook goed.
Hihi wat een grappig topic, had er nog niet eens bij stilgestaan seg! Maar inderdaad, ik zie ons daar al zitten met hopen stof in de weg hahaha!
Hehe, ik ben blij dat deze topic er is, want ik begon mij ook al vragen te stellen hoe ik ooit met mijn kleed naar het wc zou kunnen gaan :)Denk dat ik het toch eens ga proberen!
ik had een kleedje met enorm veel stof,lange sleep en helemaal niet handig, ik had wel een privé toilet in de zaal,deze was reuze groot, er kwam iemand met me mee en ik trok mijn kleedje gewoon uit ondertussen kon ik me ook nog een opfrissen want het was een zeer zwaar,dik en warm kleedje,afkoeling was welkom...
haha, zo grappig!!! maar idd een gouden tip, ik zal dit als eens uittesten wanneer ik mn kleedje thuis heb hangen :-D, dat wordt lachen!groetjes
Ik heb dit ook gedaan hoor :-) Samen met de bruidsmeisjes naar het toilet gegaan. Achterstevoren gaan opzitten en zij hielden alles vast :-) Het was echt wel telkens met de slappe lach en ik vroeg hen telkens te zingen zodat ze niet hoorden dat ik plaste :-) Ook telkens onderbroek helemaal uit en even aan de kant :-)Hilarische taferelen, maar het werkte wel :-)