Terug naar overzicht
ik begin ook een beetje zenuwachtig te worden voor mijn vrijgezellen morge!! hoe grappig ik moet ook in het roze en wit gekleed zijn! en dat is meteen ook het enige wat ik weet..veel plezier!groetjes Serena
jij ook veel plezier eens de vrijgezellen daar is weet je dat het echt begint te korten hé
Hey ik heb ook vrijgezellen morgen. Een beetje vroeg van mij, maar ja, dan hebben we t gehad zeker. Ik moet met bikini en 'iets deftigs' klaar staan. Toch wel spannen he. Ik wens jullie ook veel plezier toe.
mijn vrijgezellen is volgende week zaterdag! :
Hier ook morgen de vrijgezellen!Het enige wat ik weet is dat 'k in 't wit gekleed moet zijn en m'n zus (die hier blijft logeren) neemt me morgen mee vanaf 11u30... Ben curieus!! :DHeel veel plezier en misschien komen we elkaar wel tegen!
die van mij ook morgen, ik heb op voorhand wat puzzelstukken gekregen en wat ik nu heb zijn de namen van diegenen die meegan, en een foto van een sauna (lakonia om precies te zijn), sushi en cocktails en de A van antwerpen.Ik kijk er super hard naar uit.Morgen ga ik eerst nog mijn kleed een laatste keer passen en dan krijg ik het mee, én mogen we onze ringen gaan halen! SPANNEND!!!!!
Laten jullie weten hoe het geweest is? Wat leuk Isabel dat je je hubbie to be s avonds nog ziet!
Heyik heb morgen mijn vrijgezellen. Ik weet dat ik om 13u moet klaarstaan. Had een leuk kaartje gekregen van 'de meisjes' en daarin stonden een aantal blikvangers zoals 'ongekende hoogtes verkennen' en op zoek gaan naar something old, blue en borrowed' hihi, ben dus ook heel benieuwd en ja, ook 'ondersteboven van K.' , dus het is iets met hoogtes en ondersteboven, dus misschien gaan we naar een pretpark ofzo? Geen idee, maar lijkt me wel passen binnen de tips die ik heb ;-) de postzegel was trouwens een reuzerad;... ok groot detail maar mijn zus kennende heeft alles op de kaart iets te betekenen hahahaVeel plezier vandaag, ik ben morgen aan de beurt! Spannend! Laten jullie weten hoe het geweest is?
Hier ook vandaag vrijgezellen.Ik had via FB een lijstje gekregen met items die ik moest verzamelen tegen vandaag: mijn vriendinnen postten dit dan op verschillende momenten.Items waren bv.: Belgische vlag, grote zak paprikachips, fietsbel, rubberlaarzen, cd met nederlandstalige meezingers,...Verder weet ik alleen dat ik 14u moet klaarstaan in zwarte broek of rok.Die van m'n vriend was vorige week al. Ze kregen het niet geregeld om dit op één dag te zetten. Maar dat maakt me ook niet zoveel uit. Bij ons is het niet de gewoonte om elkaar nog tegen te komen 's avonds.Ben benieuwd!