TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ine
4-8-2012
|
16-6-2012 8:13:40
Geen ervaring mee, maar lijkt me heel fijn. Wij wouden het ook klein doen,maar het is uiteindelijk veel groter uitgevallen.
|
|
sarah
30-7-2012
|
16-6-2012 9:01:37
Je moet je de bedenking maken 'ga ik er achteraf geen spijt van hebben'? Droomt ieder meisje niet van te trouwen als een prinses? Wij zaten ook krap van budget en hebben geen megagroot trouwfeest gegeven, maar wel een feest. Jurk heeft wel mijn mama betaald. het is een heel speciale dag doordat je in het middelpunt van de belangstelling staat en ik kan het iedereen aanraden. want elke dag opnieuw kijk je nadien nog naar de foto's en haal je herinneringen op dus je moet je goed de bedenking maken als jullie het maar met jullie 2 willen doen. En ik vind dan wel dat jullie kindjes er ook een deel moeten van uitmaken, want dat maakt het extra speciaal.
|
|
virginia
5-1-2013
|
16-6-2012 9:15:51
Heyhey! Totaal geen ervaring mee, met mijn 23 jaartjes ^_^, al klinkt het wel heel intiem en gezellig! Mocht mijn familie zo geen grote aaneenhangende bende zijn zou ik het misschien ook wel gedaan hebben. extra speciaal tussen U en U ventje... De enige parameter die in mijn opzicht belangrijk is, is: Kijk je ernaar uit? Als dat zo is, dan moet het gwn zijn dat jullie het belangrijk genoeg vinden om man en vrouw te worden zonder het gedoe er rond. Klinkt heel erg fijn en intiem voor jullie! Wat mij betreft, ik geniet zo van de voorbereidingen en de aanloop naar de dag, ik kan eigenlijk niet wachten op de ochtend dat wij wakker worden als meneer en mevrouw... Het hele gedoe er rond vind ik mooi meegenomen en ook daar zal ik heel erg van genieten, al was dat voor mij geen must. Veel plezier en laat ons zeker weten wat het geworden is! Groetjes!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
16-6-2012 9:26:59
Geen ervaring mee, maar kon ik terugdraaien dan had ik het ook gedaan! Een intieme trouw lekker met jullie twee en daarna een klein etentje! Geweldig! Wij hebben nu zoveel volk en eerlijk, ik heb dat helemaal niet graag...als jij en je partner zich daar goed bij voelen moet je het gewoon doen en niet luisteren naar de commentaar van eventuele vrienden en familieleden! Maar ik zou wel de kindjes erbij betrekken. Kun je ze daarna naar de crèche brengen zodat jullie met zijn tweetjes wegkunnen? Lijkt me ook een mooi moment voor hun...
|
|
Shibby
3-8-2012
|
16-6-2012 10:14:28
Hoi,
als dat is wat jullie willen doen, dan moet je dat zeker doen. Zelf zou ik dat nooit doen omdat ik weet dat mijn (schoon)ouders (en grootouders) heel ontgoocheld zouden zijn als ze er niet zouden mogen bij zijn. Ik weet niet of jullie een goede band hebben of niet met jullie ouders, maar als je er wel een goede band mee hebt is dat misschien toch wel iets om over na te denken. Met twintig man naar het gemeentehuis gaan om te trouwen en daarna iets gaan eten is ook nog altijd intiem, toch?
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
16-6-2012 10:51:23
Hey Sofie, Zelf ben ik iemand die ervan houdt om iedereen erbij te betrekken die we kennen en het wat groots uit te pakken :) Maar wij hebben zelf nog geen kinderen en moeten dus enkel naar ons 2 kijken. Hij vond het geen probleem om het groots aan te pakken (wel binnen budget natuurlijk) dus dat is onze keuze Weeg gewoon de voor- en nadelen van de twee mogelijkheden af (grote en kleine trouw) en als je jouw keuze hebt gemaakt: ga ervoor! Het belangrijkste is dat je achteraf met een grote glimlach kan terugdenken aan je trouw, of die nu groot of klein is! Groetjes
|
|
kelly
13-7-2013
|
16-6-2012 10:51:38
Ik ken een koppel die het ook zo gedaan hebben, gewoon met 2 en nog wel 2 getuigen (die heb je nodig). Zij zijn eral 12 jaar heel gelukkig mee met hun beslissing! Persoonlijk vind ik het wel een romantisch idee! Veel plezier in elk geval x x x
|
|
Alessia
7-9-2012
|
16-6-2012 10:59:31
@Kelly, tegenwoordig is het niet meer verplicht om getuigen te hebben.
|
|
Saskia
8-6-2012
|
16-6-2012 17:46:50
Wij hebben ook 2 kleine kindjes en dat je het intiem wil houden is volledig jullie keuze! Maar zie vooral dat je geen spijt krijgt dat zij er niet bij waren.
Onze trouw was niet mega maar wel meer als enkel ons 2! iedereen die we graag zien was er en het was echt gezellig en heel gemoedelijk.Geen stress, gewoon zen! Gaan jullie ouders niet teleurgesteld zijn? als ik zie hoe die van mij hebben genoten, ben ikwel blij dat ze er bij waren.
Maar als jullie volledig zeker zijn van er geen spijt van te krijgen, gewoon doen dan...
|
|
Ann
9-6-2012
|
17-6-2012 12:12:42
Hier hetzelfde, kids bij ons 8 en 10, en geweldig genoten van de hele dag + avondfeest. Onzen oudste heeft zichzelf hier ontpopt als danswonder!!!! Iedereen stond er van te kijken (mezelf incluis). Wij waren ook al 14 jaar samen, huisje, kids etc.... en zijn dus verleden week getrouwd. Het was geweldig!!!!! Heel mijn familie heeft enorm meegeleeft en alles was er op en er aan!!!! (de dag voor trouw dacht ik ook stiekem weg te lopen, maar het is een geweldig feest geweest!!!!!) Je moet idd zelf zien of je er zeker van bent dat je iets intiems wil, of dat je stiekem toch altijd gedroomd hebt van een groot feest.
|
|
sofie
|
17-6-2012 12:52:46
Bedankt voor jullie reacties! Supercontact met de ouders hebben we niet, en we hebben meer familie dat we niet zien dan wel. We hebben wel een grote vriendengroep die we achteraf zeker willen betrekken. Mijn kindjes zijn nog wel heel klein hoor, net 2 en 8mnd, weet niet dat zij er zoveel aan gaan hebben ... Ik moet er nog eens goed over slapen :)
|
|
Loriane
|
17-6-2012 21:41:29
mij lijkt het uberromantisch! alleen jullie 2, heel intiem... en de kindjes zouden er idd niets aan hebben, maar jij zou wel moeite hebben om ze in 't oog te houden terwijl je trouwt als je ze niet naar de creche doet... ik zou zeggen doen!!! en binnen paar maand/jaar feestje voor vrienden en eventueel ouders. succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|