Terug naar overzicht
Hoi SarahIk denk dat de uren waarop je voor de wet kan trouwen een beetje variëren van stad tot stad, maar wij trouwen ook in de namiddag voor de wet, om 16u pas. Wij zijn normaal wel de laatste voor die dag. Vraag het eens na op het stadhuis waar je wil trouwen.GroetjesDot
Wij trouwen op een vrijdag om 13u30. Bij ons kan dit op alle uren, maar de tarieven verschillen wel. Zo is het voor ons gratis, maar is het geloof ik 100 euro op zaterdagvoormiddag.
Hey, dat zou je moeten navragen! Bij ons wordt er tot 12.00u getrouwd. Maar bij andere kun je trouwen tot 16.00u... Hangt er dus vanaf!
ja maar zelfs als het kan lijkt het me allemaal zo krap op elkaar zitte met geen moment van "rust"want er is ook nog een kerkdienst, receptie, eten met familie en dan komen de gasten voor het avondfeestlijkt me allemaal echt krap niet?
Hmm, dat valt wel mee denk ik... Wij trouwen voor de wet om 13u30 en om 14u al voor de kerk die er net naast ligt. Dat duurt dan ongeveer tot drie uur. Om 18 u begint de 1e receptie pas tot 19u30 en dan komen de avondgasten. Bij ons is het wel een vrijdag, daarom laten we receptie bewust pas om 18 u beginnen. Daartussen hebben wij dus nog ruim de tijd om foto's te laten nemen...
wij trouwen in antwerpen centrum en kort samengevat kan je je uur niet echt kiezen. hangt er van af hoeveel mensen er al hebben aangemeld voor die dag. Wij zijn dus daarom zo lang mogelijk aan het wachten. Wij hebben ook om die reden oa gekozen voor de dag op te splitsen in 2 dagen ik geloof het laatste uur dat je kan trouwen was half 2. maar dna moeten er dus voordien al heel veel koppels zijn
Wij doen ook alles op 1 dag. 11 uur voor de wet, 13u30 voor de kerk en vanaf +- 17u receptie + avondfeest. Dan hebben we tussendoor nog genoeg tijd om even op adem te komen en om de foto's te laten trekken etc.
hoi hoi,De gemeente heeft het al half voor ons opgelost.Jurgen trok bij mij in dus kunnen enkel nog in Mortsel trouwenen daar trouwen ze maar tot 12uur.Nadeel is dat we maar 6 maand op voorhand mogen onze datum en uur vastleggen (ik vind dat zo laat he)Ze zeide wel dat zo goed als zeker ons keuze van uur nog wel vrij zal zijn maar ik ben daar precies echt niet zo zeker van :sDus dat wilt zeggen nog stress hebben tot 3 februari 2013 :sgroetjes sarah