Terug naar overzicht
Hey Sophie, ik denk dat iedereen hun trouw moet regelen tss hun job en andere activiteiten.Hier vant zelfde: mijn ventje is zelfstandig dus is weg van smorgens 7u tot savonds 7u en dan komt het bureau werk. Ik werk in shifte dus als ik dan in de voormiddag thuis ben moet mn huishouden nog gebeuren n ik heb nog een 2de job (vr vrienden uit de nood te helpen) Zowel mijn vriend als ik zitten in een politieke partij waar nu veel activiteiten moeten gebeuren tegen de verkiezingen. En aangezin wij op huwelijksreis vertrekke maandag na den trouw moet dat ook allemaal gergeld worden.Ge moogt u gewoon nog niet te stressie laten worden :) Want dan lukt het idd niet. Wij moeten onze misboekjes nog laten drukken en kheb nog geen stress. En wij trouwen zaterdag... Je kunt mss hulp vragen aan u getuige of ouders. Die zullen dat wel met plezier doen denk ik.Maar zeker niet panikeren!!! :)
De moed zeker niet opgeven. Alles zal nog wel op tijd klaar geraken. En desnoods vraag je inderdaad nog wat hulp bij uw ouders, die zullen u wel met plezier willen helpen. Succes nog!
Hey,zoals de vorige dames zeiden. Hulp vragen! Als je alles alleen moet doen, dan zul je enorm stressen en in een put vallen. En dat willen we natuurlijk niet hé!Groetjes, hulp hulp hulp vragen!!!
Hey dames, Ja dat ga ik misschien maar beter doen want anders komt het niet goed denk ik.Bedankt!Groetjes Sophie