Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

16-6-2012 12:47:09
Hey bruidjes,

Waar ik vorige week nog zo superenthousiast was is dat nu al wel een pak minder :-(.
Met nog 27 dagen op de teller is het stresskieken in mij wakker geworden. Ben al een halve kilo op 4 dagen kwijt, nu op zich niet zo erg maar toch he. Ik dacht dat alle voorbereidingen zogoed als klaar waren. Niet dus!
We kregen deze week onze wergwerpcameraatjes thuis gestuurd. Ik kei blij natuurlijk! We hadden zo van die zakjes gekocht om die in te steken en daar dan een kaartje aan te hangen en zo op tafel te zetten. Nu die kaartjes wou ik natuurlijk zelf schrijven. Ik heb er gisteren in een uur 10 geschreven! Telkens mijn kaartje bijna klaar was maakte ik een schrijffout en kon ik opnieuw beginnen! Naarmate ik verder deed werd ik natuurlijk nerveuzer en ben dan maar gestopt. Zal straks wel verder doen. Dacht ik ik ga mijn ventje ook aan het werken zetten en hem de cameraatjes al in de zakjes laten steken. Nu bleek dat die allemaal nog geknoopt moeten worden dus weer iets dat ik zelf moet doen want mijn ventje heeft nu niet bepaald die finishing touch hihi. Dan moeten alle snoepzakjes nog gemaakt worden met bijhorende kaartje natuurlijk :-(. Heb maar twee dagen per week om daar aan te werken want de andere dagen werk ik vrij lang. De dinsdagen zitten tot aan de trouw ook allemaal al vol bijna. Nu dinsdag om half 9 naar de kapper voor mijn testkapsel en om 13 uur mijn kleedje de laatste keer gaan passen. Dan om 17 uur beginnen werken dus weer geen tijd; En op zondag probeer ik dan mijn strijk te doen anders komt dat er ook niet van. Dus tijd te kort en nu begin ik te panikeren pffff

Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 575

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik16-6-2012 13:04:38

Hey Sophie, ik denk dat iedereen hun trouw moet regelen tss hun job en andere activiteiten.
Hier vant zelfde: mijn ventje is zelfstandig dus is weg van smorgens 7u tot savonds 7u en dan komt het bureau werk. Ik werk in shifte dus als ik dan in de voormiddag thuis ben moet mn huishouden nog gebeuren n ik heb nog een 2de job (vr vrienden uit de nood te helpen) Zowel mijn vriend als ik zitten in een politieke partij waar nu veel activiteiten moeten gebeuren tegen de verkiezingen. En aangezin wij op huwelijksreis vertrekke maandag na den trouw moet dat ook allemaal gergeld worden.
Ge moogt u gewoon nog niet te stressie laten worden :) Want dan lukt het idd niet. Wij moeten onze misboekjes nog laten drukken en kheb nog geen stress. En wij trouwen zaterdag...
Je kunt mss hulp vragen aan u getuige of ouders. Die zullen dat wel met plezier doen denk ik.

Maar zeker niet panikeren!!! :)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik16-6-2012 15:54:44

De moed zeker niet opgeven. Alles zal nog wel op tijd klaar geraken. En desnoods vraag je inderdaad nog wat hulp bij uw ouders, die zullen u wel met plezier willen helpen. Succes nog!

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 11:43:45

Hey,

zoals de vorige dames zeiden. Hulp vragen! Als je alles alleen moet doen, dan zul je enorm stressen en in een put vallen. En dat willen we natuurlijk niet hé!
Groetjes, hulp hulp hulp vragen!!!

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:26:02

Hey dames,

Ja dat ga ik misschien maar beter doen want anders komt het niet goed denk ik.
Bedankt!

Groetjes Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...