Nu Online
Momenteel zijn er 848 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

16-6-2012 13:11:46
hallo iedereen,

ik ben hier nog is , wat geven jullie de bruidskindjes in handen???

we hebben een jongen van 5 jaar en een meisje van 6 jaar.

het meisje is geen probleem, daar heb ik een heel lieve knuffel voor gekocht die ze kan vasthouden,
de jongen is een ander paar mouwen.
die ziet graag alles van cars, maar het probleem is dat hij daar echt alles van heeft dussss zit ik met
de handen in het haar.
zou hem graag een auto laten vasthouden, maar welke ? en waar vind je die ??
het mag ook geen MINIATUURKE zijn want dan zie je niet eens dat hij iets vast heeft ...

of als jullie ander ideetjes hebben voor een jongen , wil ik ze hier graag lezen

bedankt alvast hoor

maria

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 963

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik16-6-2012 13:20:26

geen idee wat je budget is maar dit vind ik wel suuper cool
http://www.liesjeshoutenspeelgoed.nl/products/images/ri...
;-)

inge
15-9-2012
 Meld misbruik16-6-2012 13:47:56

Ons dochter zal drie jaar zijn en ik heb haar een bijpassend handtasje gekocht, en onze zoon zal de ringen dragen, weet niet of ik die op voorhand ga geven. Ze kunnen elkaar gewoon een handje geven.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik16-6-2012 14:12:02

Hey, wij hebben 6 bruidskindjes :)
en wij hebben een bolderkar voorzien. De 2 kleinste (meisje van 1,5 jaar en jongen van 1jaar) zitten er in. Dan de 2 oudste (2 jongens van 7) gaan de bolderkar trekken naarvoor. En dan daarvoor of erachter dat weten we nog niet, lopen 2 meisjes van 4 met een knuffel in hun handen.

De ringen worden gebracht door mijn vriend zen petekindje en het mijne. Wss op een kussentje ofzo.
Ik was ook aant denke om iets te vrzien voor die jongens zodat ze met iets bezig zijn tijdens de kerkdienst. Maar weet ook niet wat.

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik16-6-2012 18:33:05

ja hebt toch ook de auto's van cars in knuffelvorm en in verschillende maten anders kan hij mss zo iets vast houden
http://www.ziezoe.nl/cars-knuffel-25cm

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...