Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat s middags serveren???

16-6-2012 15:23:04
Pfff weten niet goed wat we moeten doen met het eten van smiddags... Onze trouw is om 12u30 in het gemeentehuis en daarna gaan we eten met de suite... Nu zijn we aan het twijfelen... Een warme hoofdschakelaar en dan koffie met versnapering OF een broodjes maaltijd met vlaai... De feestzaal raad de broodjesmaaltijd aan omdat de gasten anders s avonds niet meer veel eten. Maar ik vind dat zo raar om s middags broodjes te serveren... S avonds is pastabuffet met saladebar en gegrild vlees, dessertenbuffet en midnight snack frietje met Frikandel... Wat zouden jullie doen??

Kelly
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 634

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik16-6-2012 15:28:25

Heyhey!
Wij trouwen ook in de voormiddag id kerk en gaan daarna met de suite voor een broodjesmaaltijd. Ik heb liever dat ze zich dan 's avonds nog kunnen tegoed doen aan al dat lekker eten dan dat ze teveel warm eten 's middags... Maar natuurlijk, als jouw familie grote eters zijn en liever warm hebben, dan moet je dat doen eh! groeten!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik16-6-2012 15:28:35

Hey Kelly,

Als je 's avonds al warm eten geeft zou ik 's middags gewoon voor de broodjes gaan. Wij gaan dat ook zo doen.

Silke

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik16-6-2012 16:02:34

Wij geven broodjes en taart! Niet te zwaar, maar ze hebben wel wat gegeten!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik16-6-2012 17:22:08

In onze families zijn het nogal bourgondiërs. Wij geven dus 's morgens ontbijtkoekjes en verschillende soorten belegde mini-pistoletjes en -sandwiches, 's middags gaan we voor een lichte 2-gangenlunch met nadien koffie (enkel de suite) op restaurant en 's avonds een diner (receptie met hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, bruidstaart en frietjes 's nachts). Denk dat het dus beetje van familie tot familie afhangt.

Liefs,

Nathalie

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik16-6-2012 18:04:32

Hoihoi, wij trouwen ook om half één en daarna eten we met de suite broodjesbuffet en soep. Zal al in overvloed s avonds zijn daarmee :) Wij hebben, receptie, wereldbuffet, dessertbuffet met huwelijkstaart en om 01u s nachts nog een patatjesbar. Veel eten dus!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik16-6-2012 19:55:00

wij gaan enkel eten met de suite s morgens voorzie ik wat kleine koffiekoekjes en croissantjes

s middags twijfel ik nog tussen pistolekes of pasta

tegen half 5 gaan wij met de suite naar de zaal voor warme maaltijd: lamsvlees

nadien hebben wij onze viering en schuift iedereen aan voor een zeer uitgebreid dessertenbuffet

om half 12 hebben wij ook voor iedereen frietjes voorzien.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik18-6-2012 13:21:51

Broodjeslunch lijkt mij toch een optie, hoor. Als de feestzaal het je aanraadt, is dat wss omdat het zwaar is voor de keuken met twee warme menu's, 1 's middags en een paar uur later nog 1 ; dat vergt bijzonder veel plaats, arbeid en een organisatie om U tegen te zeggen ! Ik zou die raad maar wijselijk volgen want je zal een feestzaal niet gauw twee volledig warme menu's zien klaarstomen -die dan liefst ook nog perfect ogen & smaken- juist omdat het telkens over een groep gaat ('s avonds nog een veel grotere !) en het keukenpersoneel toch ook de kans moet krijgen om even uit te rusten, tussen beide. Bovendien is er 's avonds toch ruim voldoende ?

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik18-6-2012 14:07:59

Voor de keuken zal het geen probleem zijn want ze zijn dat gewend om voor veel personen te koken :) Haaaa nu begint mijn mama zich ook nog te moeien... Er moet ook soep bij zijn s middags en absoluut geen broodjes... Want dat gaat de familie ( meter, Peter) niet goed vinden! En enkel hoofdmaaltijd en om 16u nog eens koffie met versnapering is ook niet voldoende... My god! Dus mensen moeten om 14u soep, hoofdschotel eten, om 16u nog eens koffie met versnapering en dan om 19u begint de receptie met vanaf 20u pastabuffet met gegrild vlees, dan desserttenbuffet en om 0u30 nog eens frietje met Frikandel? Mij lijkt het dat ze ook zonder soep genoeg gaan hebben! En als het toevallig 30graden is... Wie heeft dan zin in soep? Grrrrr mijn eerste grote frustratie!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 14:23:58

Wij gingen ook eerst soep en broodjes nemen, maar dat is gewoon teveel! In 6u tijd hebben de mensen dus soep, een hoofdschotel, koffie met versnapering en een receptie gehad en gaan ze beginnen met een pastebuffet en... Amai, oppassen dat je ze niet gaat kunnen rollen want dat is echt heel erg veel hoor :)

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik18-6-2012 15:05:38

Ja allesia da vind ik dus ook! Maar dat krijg ik niet aan mijn mama uitgelegd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...