Terug naar overzicht
beetje rondkijken wat je mooi vindt en dan zelf beginnen in elkaar steken en neem er zeker genoeg tijd voor! Ook op internet kan je heel veel tutorials vinden, zeker de moeite.ik zal je de onze doorsturen als voorbeeld
wij hebben dat met fotokes gedaan en idd wat rondkijken wat wat ik mooi vind kan jij bv helemaal niet mooi vinden ;-)teksten hebben we gezocht op t intzernet en wat aangepast ook heb ik zelf een tekstje geschreven
Veel rondkijken en proberen. Ik ben die a ons ook aa het maken, maar het is in boekvorm. Eens klaar, post ik foto's!
wij hebben ze zelf gemaakt via poobies.betal van keuzes en voorbeelden en nog 1000 mogelijkheden aan opties, en je kan er ook voorbeeldteksten vinden
wij hebben zelf een ontwerpje gemaakt en bij de drukker laten drukken (da was bij ons goedkoper, ook hier vergelijken dus ;-) )
Hallo,Allemaal bedankt voor de tips.Voorbeelden mogen nog steeds gepost worden naar dorientje92@hotmail.comDank je wel!
wij hebben zelf een ontwerpje gemaakt via adobe illustrator en gaan ze dan gewoon laten drukken...