Terug naar overzicht
Hallo PamelaIk ben dit jaar getrouwd op 26/05/06 en ik heb mijn kleedje gekozen in september.Dit was echter wel al de nieuwe collectie !!! Ik zou eens rondhoren want ik denk dat er best wel wat winkels zijn die de nieuwe collectie wat vroeger binnen hebben.GroetjesLien
Hoi,Ik trouw op 09/06/2007 en ga ook bij Linx in Leuven kijken voor een kleed. Ik ben van plan om in november te gaan. In september ga ik al wel eens naar de opendeurdag bij Lilian Claes in Herentals.Groetjes,Kirstenwww.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey,Ik trouw op 26/05/07 en heb mijn kleed al. Eerder toevallig omdat ik er een mooi gezien had in de etalage. Het is wel al van de nieuwe collectie. Ze hebben me gezegd dat de nieuwe collectie in september-november binnen komt.Maar je kan natuurlijk nu al eens gaan kijken. Misschien vind je nu wel iets naar je zin en wie (behalve dan andere bruidjes) zal weten uit welke collectie het komt? Uiteindelijk doet dat er weinig toe vind ik. Zolang het maar uw zin is. Moest je dan nu niets vinden dan kan je altijd nog wachten op de nieuwe collectie.Veel succes met je zoektocht!Groetjes, Sissi
Ik trouw op 5 mei 2007 en ik heb op 7 oktober een eerste afspraak om te gaan passen, omdat dan de nieuwe collectie er volledig zou zijn. Dat was nog ruim op tijd volgens de mensen van de winkel.Groetjes,Wendy
Ik trouw op 31 maart 2007 en ik heb eind september een afspraak in Moderna te Schepdaal. De meneer van de winkel zei mij dat dan al nieuwe kleedjes van o.a. raffaeli gingen binnen zijn! En als je je zin vindt in de andere collectie, is dat ook goed è, als je het maar mooi vindt!
Hallo Pamela ,Ikzelf trouw op 14april 2007 en wacht ook op de nieuwe collectie . De dames van de winkels hebben mij gezegd dat november goed is maar zeker nt later . Groetjes en veel succes Chantal
Beste Pamela,Ik zie je bericht op het web.Onze nieuwe collectiepresentatie tijdens onze jaarlijkse modeshow (dan is ze compleet) is inderdaad op 18 november.Dat wil niet zeggen dat we van onze nieuwe collectie niet vroeger modellen in de conceptshops hebben.Onze concept shops hebben alle modellen die we ontwerpen en dat zijn er veel meer dan in onze catalogus. Daarom juist de concepts shops. Concept shops van ons kan je vinden in Leuven en Hasseltzie verder op www.linx-fashion.be groetenTuur Thys
Beste PamelaZie nu pas dat jou bericht op het web al van vorig jaar is.Sorry.Tuur Thys