Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GEZOCHT: bruidstaart regio West-Vlaanderen

16-6-2012 18:01:20
Hallo

Wij zijn op zoek naar een goed adres voor een bruidstaart (regio West-Vlaanderen).
Alvast bedankt!!!

Steffie

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 949

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik16-6-2012 19:02:32

Desoete in Brugge is bekend om zijn taarten, wij zullen de onze daar bestellen, maar zijn nog niet langsgeweest

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik16-6-2012 19:30:44

Ik bestel die van mij bij bakkerij Sys, in Brugge.
etage taart.
Ik vond het, tot nu toe, een goede service. ik heb samen gezeten met de bakker en de taart is helemaal naar ons goesting. nu nog wachten op de grote dag om ze te proeven...

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 12:47:13

Taartboetiek Di-vine in Roeselare.

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik23-6-2012 6:32:41

Hallo,

Wij laten onze taart maken door Taartenateljee (Koolkerke). De taarten op de site zien er nog vrij simpel uit, maar wij hadden een (veel) uitgebreider idee, en ook dat zal geen probleem zijn. Zij is denk ik vooral heel geschikt voor de iets minder traditionele taart. En ook heel lekker en flexibel!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...