Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

typische dansen

17-6-2012 12:11:39
Hallo ,

Graag zouden mijn verloofde en ik een beetje oefenen voor de typische trouwdansen.
Bv de twist , zodat we goed kunnen meedoen.

Is er ergens een lijst met al de soorten , ik denk onder meer ook aan de huckle buck , kan je op internet , youtube dat terugvinden ?

Hoe die dansen moeten gedanst worden ?

Groetjes :-)

Stefanie
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1168

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik17-6-2012 18:47:01

Hallo,
Als je echt wil kunnen dansen is het mss een goed idee om enkele danslessen te nemen? Dansen leren van filmpjes op internet is niet gemakkelijk denk ik!
Op de site www.danszone.nl staan verschillende dansen met de juiste muziek gerangschikt, leuk als je wat wil oefenen op de juiste muziek.
Wij hebben ons 1e jaar ballroom en latin erop zitten en hebben enkele basisdansen geleerd waar je toch al aardig mee kan dansen op een feest: chachacha, disco, swing, quickstep, foxtrot, engelse wals en rumba. Vooral de eerste drie zijn geschikt voor feestjes omdat je er niet zoveel plaats voor nodig hebt.
Danslessen zijn trouwens echt een aanrader! Is echt heel fijn om samen te doen!
Groetjes
Joyce

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 19:06:29

Goh, ik ken al die typische dansen vanbuiten, maar ik ben er zeker van dat je ze op youtube kunt terugvinden! Bv. http://m.youtube.com/watch?v=8k-OAxnYFNw of http://m.youtube.com/watch?v=8k-OAxnYFNw en zo heb je er veel meer!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...