Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 juni 2012 - Mooier dan we konden dromen...

17-6-2012 17:18:32
@font-face { font-family: "Times New Roman"; }@font-face { font-family: "Wingdings"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }table.MsoNormalTable { font-size: 10pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }

Hallo,

Intussen staat de teller hieronder al op 15... en is het tijd om ons verslagje te schrijven. Gek als je weet dat ik op het forum kwam met nog 452 dagen te gaan...de tijd vliegt. Maar we hebben enorm van de voorbereidingen genoten en onze dag was voor ons PERFECT! Ik kan het niet anders verwoorden.

De week voor onze trouw hadden ze 13 graden voorspeld en regen. Paniek alom, maar we kregen een prachtige lente dag. ‘s Morgens nog wat twijfelachtig maar in de namiddag kregen we het gedroomde weer voor een trouwfeest. Hier had ons Mama voor gezorgd vanuit hogere sferen …

‘s Morgens was het wat hectisch thuis, de eerste versieringen, de auto versieren, de rode loper, de wit/rode lintjes en balonnen,…de tijd vloog! Plots stond onze fotograaf er al (Danyste-te vinden op dit forum)! Kort nadien kwam Graciela van Attrattiva (te vinden op dit forum) er aan die mijn zus, mijn dochter en mij zou klaarmaken (make-up en kapsel).

Intussen we onze jongste dochter mooi gemaakt, kapseltjes van hier, make-up van ginder, glaasje drinken, broodje eten… Intussen was Bart bij Nick’s Barbershop gaan genieten van een zalige scheerbeurt. en was hij het bruidsboeket gaan halen. Hij had het netjes achtergehouden zodat niemand het kon zien. Hij kwam die hectische huiskamer binnen waar al die vrouwen zich aan het klaarmaken waren. De stress steeg duidelijk bij hem. Hij vreesde dat we nooit zouden klaar geraken op tijd :-D. Ik bleef er gelukkig best kalm bij, tot ik in mijn kleed moest kruipen en toch zag dat de tijd tikte…

Toen ik terug in de huiskamer kwam, waar er intussen nog wat extra volk was aangekomen, kreeg ik wel zalig aangename en verbaasde blikken … ik was nu eenmaal niet gekleed al seen typisch bruidje.

Bart was intussen gaan rondrijden met de MG en kwam terug om mij toch wel op de klassieke manier op te halen en konden ik zijn eerste blik zien bij het aanbellen met het bruidsboeket.

Toen was het even stil rond mij. Ik zag enkel mijn Bartje daar staan die ook heel verstomd stond te kijken. Ik zag en hoorde niets rond mij. Enkel wij twee. Een zalig moment!

Toen kreeg ik ook nog mijn boeket, dat helemaal was zoals ik het wou (we hadden ook wel samen besteld, maar het in ‘t echt zien is toch altijd anders). Ik heb er nog geen foto’s van, die krijgen we later nog wel van de fotograaf.

We zijn thuis vertrokken met een prachtige MG die we van een vriend mochten lenen, in cabrio. De fotograaf volgde ons en met hen zijn we dan eerst onze fotoshoot gaan nemen, op een boerderijtje niet z over van bij ons, dan even gestopt bij Nick’s Barbershop en dan naar ons hotel in Aalst waar we ingecheckt zijn. Paar leuke foto’s genomen in onze kamer. Daar kwamen onze kindjes aangereden met een VW-Busje. Dit was voor hen een totale verassing. Het enige wat ze wisten was dat ze zouden opgehaald worden om 14u45 thuis en dat ze klaar moesten staan…

Dan zijn we samen met hen door Aalst gelopen. Zalig om al die blikken ze zien…ach ja, wij mogen ook wel eens in de picture staan he :P

Nog wat foto’s in een leuke bar “The Music Club” en profiteren om even bij te komen met een glaasje bubbles.

Onze planning liep als een zwitserse horloge! De fotograaf vertrok naar Kasteel De Rozerie waar hij ons zou opwachten. Een hele goeie vriend van ons “speelde” ceremoniemeester en had alle gasten al gevraagd ons op te wachten in de kapel, aan onze feestzaal.

Wij kwamen de prachtige laan opgereden van het kasteel, met getoeter van het VW Busje en van onze MG. Zo wist onze ceremoniemeester dat hij ons intredelied mocht starten. “Amazing Grace van Celtic Woman”

Onze jongste dochter ging samen met Beer Bob (die onze ringen droeg) als eerste naar binnen, gevolgd door de twee oudere dochters. Spanning … kriebels … ‘t is zover… ‘t is aan ons… Bart en ik stapten de kapel binnen en hebben dan kunnen genieten van ONZE viering.

Onze kinderen werden heel nauw betrokken bij de viering, ze lazen hun eigen tekstjes en de oudste dochter had een liedje geschreven (tekst en muziek) met een hele persoonlijke tekst. Ze heeft dit gezongen en gebracht met de gitaar. Emo moment voor heel de kapel. Onze tweede dochter bracht een heel kort tekstje dat ze zelf geschreven had, dat was ook zo pakkend! Kort maar “plat erop” J! Onze geloften waren ook heel persoonlijk en emotioneel. De rest van de muziek die we gekozen hadden waren volgende liedjes: “Echo & the Bunnyman met What if we are” – “Seal – met I’m your Man” – “David Garett met Air” en bij het verlaten van de kapel zong “Moby – Go”.

Elk liedje had 1 voor 1 een betekenis voor ons. Wij hebben er veel en heel graag aan gewerkt, maar de manier waarop Broeder Johan onze viering voorgebracht heeft, zorgde ervoor dat iedereen vol lof was. “Dit hebben we nog nooit gezien/gehoord” “Nog nooit zo een persoonlijke viering meegemaakt” “Zo zou je elke week een viering willen meemaken”… Jullie kunnen wel begrijpen dat dit zalig om horen is als je alles zelf met hart en ziel in elkaar gestoken hebt (en voor alle duidelijkheid, mijn Bartje heeft hier voor de volle 100% aan meegewerkt. Ikke fier J).

De receptie kon buiten doorgaan dank zij het prachtige weer. Dan zijn we tafel per tafel naar boven gevraagd en van het moment dat de kinderen de zaal binnen kwamen was het al een sfeer van je welste. Tegen dat wij de zaal binnen mochten was de sfeer TOP! Het diner was ongelooflijk lekker en drank in overvloed. Bij deze een pluim voor Kasteel de Rozerie, hun organisatie, kwaliteit en kwantiteit van de service. Wie daar nog gaat trouwen, slaap op jullie twee oren!

Bij het aansnijden van de taart werd iedereen gek in de zaal – er is gelachen geweest NON STOP! We hadden zo gevraagd GEEN Lac du Connemara te draaien, maar de sfeer was zo gek dat de DJ ons toch gevraagd heeft die er nog “aan te breien” na de andere keuzeliedjes, en hij had groot gelijk! Er heerste een sfeer van happiness en die is er tot 4u ‘s ochtends in gebleven. Wij hebben geen minuut gezeten. Onze DJ “Yves Coppens – YC Music” was fantastisch. Hij heeft helemaal gedaan wat we gevraagd hebben en het was TOP!

Onze openingsdags had hij ook voor ons speciaal ingekort omdat het nummer te lang was naar onze mening. Hij knipte er een stukje uit, middenin, zoals gevraagd en zo werd “One Foot in Life van Mauro en 4T4” onze hele speciale openingsdans, enkel en alleen van ons tweetjes. Zo voelden wij ons ook even … helemaal alleen op de wereld … en o zo gelukkig!

Wij hebben ons feest van A tot Z volledig zelf met ons tweetjes in elkaar gestoken, hebben er rustig aan gewerkt, hebben niemand advies gevraagd (of toch heel weinig en beperkt). Zo is het ook “ons” trouwfeest geworden en niet dat van een ander. Dat is denk ik de beste raad die ik de toekomstige bruidjes hier op het forum kan meegeven.

Hieronder de link naar onze eerste fotootjes. Voor die van de fotograaf moeten we nog een paar weken wachten.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4230268444578....

Dit zal ver mijn afscheid zijn van dit forum waar ik zoveel aan heb gehad. Dank u wel iedereen! Ik wens jullie een even prachtig huwelijk toe als het onze, en vooral een prachtig huwelijksleven!!!

Liefs, Patricia

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1476

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:22:54

Proficiat! Kan het zijn dat het nog op privacy staat? Ik kan de fotootjes niet zien....

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:24:59

Was te denken dat het niet zou lukken. En met deze link?

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4230268444578....

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:30:09

Gelukt! Heel erg mooi! Totaal anders dan een traditionele jurk, maar oh zo mooi, het stond je gegoten en met die schoenen erbij...heel mooi plaatje! Groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:33:48

Thanks Alessia!
Geniet nog van je voorbereidingen!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:37:25

Nog even ter info:

Mijn kleedje komt van Jagré, mijn schoenen van bij Van Loock, mijn juwelen zijn cadeau geschonken door mijn dochter, gekocht bij Moderna te Schepdaal (gemaakt door de juwelier van Natan) en Bart zijn prachtige outfit kwam van A tot Z van Style Taylors te Aalst.
Voor al deze winkels : perfecte service en super vriendelijk!! Zeker een aanrader!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 18:27:57

Wauw Patricia,wat een jurk!! Echt prachtig en je man zag er ook prachtig uit!!

Supermooie foto's van jullie dag! Nog een dikke proficiat!

Groetjes,
Nancy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 18:31:23

Ik kan ze nog niet zien :-(...
Maar wat een zalig verslagje...klinkt als een super dag!!
Geniet nog maar lang na!!
Veel geluk in de toekomst!!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 18:47:45

Oh, kon ze toch zien nu :-)!
Prachtig koppel...het geluk straalt van de foto's!!
Dikke proficiat!

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 19:45:29

Wat fijn dat je zo'n leuke dag had! Het is ook duidelijk te zien, je straalde werkelijk!

Het zag me er een echte topdag uit, wat een huwelijksdag uiteindelijk moet zijn.
Jammer dat je nu het forum verlaat, maar het ga je zeker nog goed in je getrouwde leven! Geniet nog van je wittebroodsweken...
Veel liefs,
Tiffanie

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 20:08:36

Mooi mooi mooi :-) proficiat!!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 21:46:34

Supper !!!! Nog een dikke proficiat.

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 21:50:18

Piep Patricia,

Dikke proficiat met jullie huwelijk.
Ik wens je een mooie en gelukkige toekomst toe.
Bedankt voor het mooie verslagje !
Ik kan de foto's niet zien maar ben er zeker van dat je een pracht bruidje was.

Veel liefs,
Virginie.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-6-2012 22:34:32

Hey Patricia
Wat een fijn verslag van wat klinkt als een fantastische dag.
Blij dat de geloftes zijn impact niet gemist hebben - jullie zien er zo gelukkig uit op de foto's.
Geniet van elkaar en een super dikke proficiat
Dikke knuffel
Rebecca

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 22:41:53

Hey Rebecca,

Inderdaad! Mission accomplished ! Nogmaals mijn dank voor jouw oprechte mening.

En geniet nog volop van jouw voorbereidingen!

Knuffel, ook voor jou!

miss
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 1:05:36

Hele mooie foto's!!! Zag er allemaal heel sfeervol en persoonlijk uit!!

veel geluk samen

xxx

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 8:53:24

Wat een felle madam ben jij, wauw! Inderdaad geen traditionele bruid, maar je zag er schitterend uit! Superverslagje om te lezen, bedankt!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik19-6-2012 8:29:52

oh dank je Elisabeth ... leuk om dat nog eens te lezen (vooral op je 46ste!)

Aan alle andere, nog eens bedankt voor de lieve boodschappen. Doet echt wel deugd.

Ben blij dat de foto's (die nog niet van de fotograaf zijn) overbrengen wat we gevoeld hebben. Wij wensen de toekomstige bruidjes en bruidegommen een minstens even prachtig huwelijk toe!

Groetjes,

PS: ik heb nog 't een en 't ander te koop van decoratie (rode loper-tafeldecoratie-linten...), ga dat eens van dichterbij bekijken en laat jullie nog iets weten. Mijn kleed zal hoogstwaarschijnlijk ook te koop gezet worden. Indien interesse, mag je altijd een berichtje sturen paja65@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info