Terug naar overzicht
Heel mooi Griet!Je stond prachtig in je jurk, de juwelen ook zo mooi...en het pak van je man paste er qua kleur ook perfect bij!Heel leuk het mini boeket voor het bruidsmeisje...ik heb voor mijn groot bruidsmeisje ook een mini versie van het mijne :-).Ik wens je alvast veel geluk in de toekomst!groetjes
proficiat - heel mooie foto's en inderdaad prachtige juwelen!geniet van de komende jaren samen
Proficia! Hele leuke foto's. Blijf genieten!
zag er zeer in orde uit . en voor mij een surprise 1 van lid van die muziek band op het avond feest is een collega van sint niklaas ;)
Heel leuke vrolijke fotootjes van jullie mooie dagje. Je zag er heel mooi uit! En je dochter, enorm enthousiast leek ze!! Ze heeft er duidelijk mee van genoten... Proficiat!!
oh supe rmooie fotos echt waar en heel mooi kleed!seg dat s noep was leuk maar waar vind je van die grote vazen?heb je de zakjes laten maken of zelf een programma voor?
Dikke proficiat toegewenst!!! zeer mooie foto's trouwens jullie zagen er allemaal stralend uit hoor ondanks de regen! Groetjes lotje x
Hey!! Heel mooi! Maar waar heb je je bedankjes besteld? We vinden dit heel tof!
Het plaatje klopt perfect! Echt leuk dat je uw dochter een mini-versie van uw boeket laat dragen en dat haar kleedje op basis van uw kleed gemaakt is. Jullie straalden echt! Super mooie foto's! Proficiat!
Mooi kleedje, ik had ook iets in die aard ;-) Knappe foto's, jullie hebben ongetwijfeld een onvergetelijke dag gehad! Proficiat!
Prachtige foto's!!!!Zo leuk hoe jullie je dochtertje in alles betrokken, ze zal de dag van haar leven gehad hebben, ook de goeie band mey je eigen moeder komt zeer mooi in beeld!Ook het openingsdansje zag er heel geslaagd uit.Mooie kerkversiering, super origineel gastenboek,...Je ziet dat er hier veel voorbereiding in gezeten heeftn, chapeau!!!veel geluk samen!
Ah, 'n collega'tje/vriendin van me was op jullie huwelijk! (Ik vroeg me al af of ik je hier misschien al was tegengekomen :-)) Ze heeft enorm geboft! Dikke proficiat, veel geluk samen.
Toffe foto's, leuk ook dat het pak van je man zo mooi paste bij je kleed. En de dochter zag er immens fier en blij uit, zo schattig! Geniet nog heel veel na!
Hoi,heel leuke foto's!!! Jullie straalden allemaal!Waar heb je de bellenblazen laten maken? Zag er leuk uit!GroetjesKarolien
prachtig, niks ontbrak zo te zien, tot in detail verzorgd, proficiat
Dag lieve bruidjes,Wat is het leuk om zoveel leuke reacties te horen! Mijn dochter heeft inderdaad van elke minuut meer dan genoten. Ze was zelf vragende partij dat ik zou trouwen met 'haar' stiefpapa. We hebben ze ook in zoveel mogelijk betrokken én naar haar ideeën geluisterd.@ Tima : Die jazz-band was echt super! Ik had dat geregeld als verrassing voor mij man en het was echt dik in orde! Ze hebben de eerste receptie gespeeld en de receptie van het avondfeest en de sfeer zat er direct in! Het is zeker niet goedkoop, maar méér dan de moeite waard!@ lotte : De vazen heb ik gekocht in Floralux in dadizele (West-Vlaanderen), ik ben wel van plan om ze te verkopen. De snoepzakjes heb ik volledig zelf gemaakt. Met heel veel knip/plak/niet werk. (als je graag weet hoe, stuur me gerust een mailtje dan leg ik het met plezier uit, het is te veel om hier te typen) grietmeersman@hotmail.com@ Charlotte : Met het weer hebben we echt geluk gehad. Enkel toen we uit de kerk kwamen, gingen de hemelsluizen open...@ Rivolino : De biersleutels hebben we besteld bij "mavi-geschenken" en de winkel- karmuntjes bij "looland". We hebben super veel positieve commentaren gekregen op onze bedankjes.@ Miss : Onze openingsdans was inderdaad super leuk. Het idee kwam van mijn dochtertje. We hebben dan zelf een medley in elkaar gestoken, en vele uurtjes staan oefenen en lachen ;-)@ Raïssa : Wie is jou toffe collega/vriendin? @ Karolien : De bellenblazertjes heb ik ook volledig zelf gemaakt met veel knip en plak werk. De witte bellenblazertjes had ik gekocht in een doop- suiker winkel en zelf wikkels rond gedaan. Vele lieve groetjes,Griet
@Griet: Kathleen (vrouw van Joris)
heel mooi proficiat