Terug naar overzicht
Knap koppel! Proficiat en geniet van de huwelijksreis !!
Wauw Jessy, wat een mooie bruid en een prachtige bruidsjurk. Heel mooi! Proficiat! Geniet van jullie huwelijksreis...
Heel knap!Wauw...echt een super mooie jurk!!Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!Veel plezier op honeymoon!!groetjes
heel mooi
Knap hoor, leuk koppel lijken jullie me! Mooi!!!
heybij de eerste foto gezien dat jullie hier in Beveren getrouwd zijn!Mooie foto's trouwens! Veel succes en plezier samen!
Een echt prinsessenkleed, wauw! Ook je haar en bruidsboeket waren prachtig... Geniet nog heel veel van elkaar!
Je straalde in je prachtige jurk! Het was af! Heel spontane, leuke foto's!
Hoi een hele dikke proficiat voor jullie allebei!het zijn prachtige foto's!Geniet van jullie honeymoon en nog heel veel geluk samen!
Jullie zagen er prachtig uit.Mooie foto's.Ook jullie bruidkindje (dochtertje?) zag er prachtig uit.Waar heb je dit gevonden?Ik ben nog op zoek naar een kleedje voor ons dochtertje van 17 maanden.Maar heb tot nu toe nog niets naar men zin gevonden.Dus alle tips zijn welkom.Groetjes en veel plezier op huwlijksreis.Kelly
Mooi kleed!!!
Hele mooie romantische bruid!Proficiat en geniet van jullie huwelijksreis.
Heel erg bedankt allemaal! :-)@ Kelly: Ik heb het kleedje besteld via internet bij d-moda.nl. Heel snel in huis, denk 2 dagen en heel goed van kwaliteit. Dacht dat het een 85 € was met verzending bij.Mijn dochterje is 22 maanden en niet echt een kleintje dus had een 98/104 besteld.Een heel klein beetje bovenaan moeten inkorten maar voor de rest zat het perfect.grtz Jes