TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
27-4-2013
|
18-6-2012 9:46:11
Hey Sarah,
Ik ken de feestzaal (toch die in Beauvoorde, he?) Geen stress nodig! Mooie zaal, super lekker en alles tiptop in orde. Ik heb er al naar meerdere trouwfeesten geweest en zelfs andere feesten ook. Je mag je schoonmoeder zeker vertrouwen met deze keuze.
Groetjes Mieke
|
|
Sarah
15-8-2014
|
18-6-2012 10:02:22
Hey Mieke,
Dank je wel voor de reactie en het is inderdaad die van Beauvoorde. Ik vertrouw haar wel (ze is heel kieskeurig, meer dan mij en ik ben al een ramp ;-)), maar wou gewoon nog eens van een ander horen.
Groetjes Sarah
|
|
Eline
1-9-2012
|
18-6-2012 21:57:05
Hey Sarah
Ik trouw daar op 1 september. Heb daar zelf ook nog nooit een feest gedaan (uitgezonderd een galabal). Mijn schoonzus en schoonbroer hebben overlaatst een trouw gedaan in Driekoningen en waren in de wolken. Ze zeiden me dat het zeker allemaal in orde zal zijn.
Groetjes Eline
|
|
Sarah
15-8-2014
|
19-6-2012 9:08:41
Hey Eline, Ik wacht nu al ongeduldig op jouw verslagje in september . Dank je voor je reactie, ik voel me nu al wat meer op mijn gemak. Groetjes Sarah
|
|
nathalie
21-6-2013
|
8-8-2012 17:42:27
hallo,
wij trouwen op 21 juni 2013 in salons driekoningen en ben ook benieuwd naar nog meer reacties/ ervaringen
nathalie
|
|
nathalie
21-6-2013
|
8-8-2012 17:43:46
zou ook graag weten welke dj er aan te raden valt
|
|
Eline
1-9-2012
|
8-8-2012 18:34:48
Hallo Nathalie
Wij hebben gekozen voor DJ vermant (Dirk Boeten). Hij is van de streek (Elverdinge) en heeft ook gedraaid op mijn broer zijn trouw twee jaar geleden. Is zeker aan te raden als je een gemengd publiek hebt. Hij kan goed afwisselen tussen wat meer klassiekers en jeugdige muziek. Ook heel aangenaam in contact. Als je meer info wil, laat maar weten.
Het contact met salons Driekoningen verloopt momenteel zeer goed. Ik krijg op iedere vraag een antwoord en ze helpen zoeken naar oplossingen. Het is nu afwachten tot de dag zelf, maar ik heb er een zeer goed gevoel bij.
Groetjes Eline
|
|
Sarah
15-8-2014
|
8-8-2012 19:30:27
Hey Nathalie, Ik zie nu pas jouw berichtje, sorry, wellicht over het hoofd gezien. Ik zoek maar ervaringen op, maar we zullen moeten wachten op Eline. Voor een Dj hebben we nog niet gekeken, we staan momenteel even op pauze. Maar dat zal volgende maand wel veranderen. @ Eline; Je weet nu dat er 2 dames heel ongeduldig op een verslagje wachten hé Wijzelf hebben er ook een goed gevoel bij, we waren met 6 personen daar gaan eten en iedereen heeft iets anders genomen, we vonden het allemaal lekker, dat vind ik toch heel belangrijk. Groetjes Sarah
|
|
nathalie
21-6-2013
|
8-8-2012 19:47:04
Alvast bedankt voor jullie reacties! Welke gerechten nemen jullie voor het trouwfeest?
Ik heb een drietal dagen geleden een mail gestuurd naar salons driekongen, maar nog geen antwoord gekregen. Vrijdag gaan we persoonlijk eens langs. Blij om te horen dat jullie contact goed verloopt. Is van ons waarschijnlijk toevallig...
Nathalie
PS: wij hebben gekozen voor fotograag Nick Decombel uit Oostende
|
|
Sarah
15-8-2014
|
8-8-2012 20:15:34
Voor de gerechten zal het iets zijn dat iedereen graag eet, want we hebben veel gasten die moeilijke eters zijn, voor het dessert wil ik zeker een dessertbuffet en een taart, ben namelijk een zoetebek(verloofde totaal niet, dus dubbele portie voor mij ) en vind het gemakkelijker voor de gasten dat ze beetje alles kunnen proeven. Het mailverkeer gaat wat moeizamer omdat ze heel veel mails krijgen en ook restaurant / hotel moeten runnen. maar je zal vrijdag echt op je gemak voelen. Een goede vriend (fotograaf in pensioen) van mijn schoonmoeder zal de foto's doen Laat dan gerust eens weten hoe je vrijdag het gesteld hebt. Sarah
|
|
Eline
1-9-2012
|
11-9-2012 19:57:59
Hallo
Onze huwelijksdag is al eventjes achter de rug en hier komt het beloofde verslag! Het was voor ons allesinds een onvergetelijke en een perfecte dag. Alles was perfect. Ook in de feestzaal was alles prima in orde. Het eten was zeer lekker, de bediening verliep heel vlot. Het feest heeft geduurd tot 5u in de ochtend. Dan moest de muziek uit. Maar dit is een ideaal uur. De nacht hebben we in het hotel doorgebracht. Slapen hebben we niet gedaan ondanks de vermoeidheid. Er was al wat leven boven onze kamer en dat hield ons wakker. Al zullen de vele emoties daar ook wel mee te maken hebben. Nu ik denk dat jullie zeker op beide oortjes mogen slapen. Het is er dik in orde. Groetjes Eline
|
|
Sarah
15-8-2014
|
11-9-2012 20:57:30
Hey Eline,
Eerst en vooral een dikke proficiat!!!
Ooooooh zo leuk om te horen dat het tip top in orde was en vooral leuk dat je ons niet vergeten ben.
Dank je wel om iets te laten weten, geniet nu nog maar wat van de wittebroodsweken.
Groetjes Sarah
|
|
nathalie
21-6-2013
|
12-9-2012 9:27:05
Ja, fijn om te horen!
|
|
nathalie
21-6-2013
|
12-9-2012 9:29:24
Wij hebben dj infinity geboekt en heb er wel een goed gevoel bij.
|
|
Tamara
23-5-2014
|
13-3-2013 19:03:16
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|