Terug naar overzicht
De bus vind ik een heel leuk idee. Maar bij ons is het maar 5 min. rijden van thuis tot gemeentehuis en 5 min. naar de feestzaal. En voor die afstand vind ik het wel veel geld. Vorige maand is mijn beste vriendin getrouwd en ze hadden een mooie parijse bus voor de suite (ik als getuige mocht dus ook mee).Het was echt wel super, en dat maakt echt wel een goede sfeer vind ik.De nachtshuttel vind ik dat weer overbodig.Je kan misschien de gasten die met de bus meemoeten hun wagen al aan de feestzaal laten zetten, misschien kan de bus hen daar dan ophalen en zo naar jullie thuis komen om jullie op te halen?Bij mijn vriendin is iedereen met de wagen naar hen thuis gekomen en dan met de bus vertrokken. Enkele mensen hadden hun wagen al aan de feestzaal gezet en hebben dan tijdens de receptie de andere even naar de wagens gebracht. Zodat zij deze ook aan de feestzaal konden zetten.Ik denk dat de nachtchuttel de vrijheid wat wegneemt van de mensen. Sommigen zullen vroeger naar huis willen, anderen later.En je kan nooit voor iedereen goed doen.Hopelijk heb je hier wat aan.Groetjes Kelly
Bij mijn zus was het zo dat we werden opgepikt aan de feestzaal met de bus. We reden de ganse dag rond met de bus en 's avonds stond de auto dus aan de feestzaal zodat we naar huis konden wanneer we zin hadden.Ideaal zou ik zo zeggen. De nachshuttle zou ik niet doen. Heb dit ook voorgesteld voor mijn familie (moeten 250 km rijden), maar ze wouden nog liever blijven slapen dan allemaal tesamen naar huis te moeten.
thx voor jullie advies. de hele familie blijft sowieso slapen op hotel een kleine tien km van de feestzaal. Een paar hebben echter al gezegd dat ze niet willen rijden snachts, vandaar dat ik dacht aan een nachtshuttle. Zouden dan de auto's aan het hotel zetten, dan met de bus rondrijden en savos met shuttle terug naar hotel. Pff, vervoer, de ene wil taxi en de andere niet :) Maar wie geen taxi wil, zou dan met bus aan feestzaal afgehaald moeten worden en wie wel taxi wil, zou dan opgehaald moeten worden aan het hotel en dat wordt ook zo ingewikkeld... mijn hoofd ontploft van dat vervoer :)