Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress :-)

18-6-2012 10:20:57
nog 3 dagen en 13uren en 40minuten....wat vliegt de tijd toch snel
door de foto's tezien en de verslagjes te lezen kriebelt het nu echt enorm en mag het snel vrijdag zijn
ik hoop dat de regen en nu wel bijna volledig is uitgevallen en het vrijdag toch droog blijft
alles staat hier klaar donderdag alles naar zaal brengen en dan hopelijk kunnen slapen want heb momenteel mijn eerste slaapeloze nacht achter de rug
maar goed dat ik nu vrij heb tot dinsdag (huwelijksreis pas 20juli) zijn gebonden aan bouwverlof
nog wat genieten van de laatste dagen als ongetrouwde vrouw :-)

joyce
26-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 538

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 15:38:53

Idd geniet er nog maar van! Alvast heel erg veel succes vrijdag. Ik wens jullie heel veel liefde, geluk en zonnestraaltjes (wij willen helemaal geen regen, dus duimen omhoog voor de zon). Ps. We verwachten natuurlijk wel fotootjes en eventueel een verslagje :) Groetjes

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik18-6-2012 19:52:09

Veel succes te vrijdag en geniet ervan! We duimen alvast voor goei weer. Wij zijn 3 weken geleden getrouwd op vrijdag en toen voorspelde ze geen goed weer en we hebben bijna heel de dag zon gehad. Ik kan zeggen: ik heb de nacht ervoor en erna NIET geslapen, dus rust nu nog maar goed uit . Ben benieuwd naar je verslagje.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik18-6-2012 21:00:34

Zo spannend Joyce! Nu is het echt niet lang meer he. Geniet van jullie trouwdag! En wij duimen mee voor mooi weer.

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik19-6-2012 13:12:30

het is idd echt spannend nog 2dagen en 10uren :-)

verslagje en foto's volgen sowiso

regen of zonneschijn ik zal toch het zonnetje zijn :-)

en slapen deze nacht toch al goed gelukt oef

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...