Terug naar overzicht
Dag Caroline,Er is in Wijnegem shopping ook een P&C en die heeft zeker een aparte cocktailafdeling...ik herinner mij een lang wit kleed, niet meteen een kort...maar ik kan het vergeten zijn!Of er op de Meir een cocktailafdeling is, durf ik niet zeggen...Ann-Sophie Smartshopping in Brasschaat kan je misschien wel proberen?groetjes en succes!
Op de meir is er ook een cocktailafdeling, de vrouw van mijn hubby to be zene getuige heeft daar haar kleedje gekocht.Maar of er een wit tss hangt dat weet ik niet.groetjes
ik zou ook gewoon eens in de 'normale' winkels gaan kijken. er hangt super veel wit overal. Bij zoiets als steps is ook nog een optie.
Hallo,In Antwerpen is zeker een cocktail afdeling en ik ben zelf vorige week daar nog gaan winkelen en daar was een meisje een wit kort kleedje aan het passen!Maar er zijn veel winkels waar je korte witte kleedjes kan vinden.Talking French, Steps, Sienna,...Succes
Hey Caroline,ik trouw deze vrijdag voor de wet en de dag erna voor de kerk. Aangezien ik voor het ''echte'' feest op zaterdag een traditionele trouwjurk heb met alles erop en eraan, wilde ik voor het gemeentehuis iets kort en modern dragen. Zo ben ik op de suite-afdeling van P&C op de Meir beland en ik heb daar onmiddellijk mijn zin gevonden. Was een cocktailjurk tot op de knie in gebroken wit, voor maar 140 euro mét bijpassende handtas. Het enige wat ik minder vond daar, was dat die winkel zelf geen retouches doet (op mijn schouders heb ik maat 38 en op mijn heupen 36, maar zelfs met dit minieme verschil moest ik de jurk nog laten innemen).Nog veel succes bij je zoektocht!