Terug naar overzicht
kan je niet iets nemen zoals een consommé? wij gaan dit ook doen. Voordeel van een consommé is dat dit licht is en je smakenpallet terug neutraal brengt.
Heyhey,Wij wouden ook eerst aspergeroomsoep aangezien dit echt mijn favoriete soep is maar hebben toch gekozen voor een specialere soep nl Mulligatawny (Schotse soep). Moet maar eens googlen ;-).Groetjes!Evelien
een champignon-roomsoepje of zo? of kippenroomsoepje? of iets helemaal anders? Wat eten jullie nog graag van soep. Ik lust zelf geen tomatensoep. Maar als iedereen dat lekker vindt, waarom dan niet???
'n bisque van kreeft?
Ik heb ooit waterkerssoep gegeten op een trouwfeest en ik vond dat toen ook niet lekker. Wij gaan zelf normaal voor tomatensoep gaan. Mijn vriend had liever witloofsoep maar daar ben ik niet zot van en ik pompoensoep maar dat vond hij minder dus hebben we gewoon de gulden middenweg gekozen en dat lust bijna iedereen denk ik. Bij ons kan je kiezen tussen sorbet of soep. Maar zelf hadden we toch iets liever soep.
wij hebben gekozen voor tomatenroomsoep omdat dit een klassieker is en iedereen bijna tomatenroomsoep lust..
misschien iets wortel-achtig? wortel en pompoen zijn heel neutrale smaken die iedereen wel lust.of courgettesoep?
Wij hebben een consommé genomen met brunoise van tomaatjes. Eenvoudig maar toch heel feestelijk en 't is een lichte soep want een roomsoep leek ons mss een beetje zwaar voor dan (trouwen in augustus) Alhoewel, gelijk het weer de voorbije weken al geweest is, is iedere soep lekker vind ik.
bij ons is het een Agnès Sorel roomsoep. heerlijke soep!
Wij gaan voor waterkerssoep, dus hopelijk hebben we niet dezelfde zaal haha als jij zegt dat ze niet lekker was (subjectief natuurlijk, maar ja)groetjesruth
Wij nemen portugese roomsoep, dit is iets pikanter dan gewone tomatensoep, maar ook mooi rood van kleur! :)
agnes sorelsoep is idd heel lekker.