Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress begint toe te nemen...!

18-6-2012 14:48:47
Met nog 25 dagen op de teller, en ons zoontje die al 2 weken in het ziekenhuis ligt, begint de stress toch echt wel toe te nemen.
Moet nog paar kleine dingen regelen, maarja nu kan ik niet veel doen natuurlijk. Ben de hele tijd bij ons zoontje.
Hopelijk mag hij rap naar huis, en kan ik de voorbereidingen verder zetten.

Heb nu vandaag wel via internet, de bedankjes besteld, en ook mijn juweeltjes!
Ben benieuwd om deze in de bus te krijgen :)

lieselot
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1071

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 15:06:39

Aj, dat is minder goed nieuws... Hopelijk is het niet te erg? Je hoofd staat dan inderdaad op andere dingen dan de trouw! Heel veel moed voor jou en beterschap voor je zoontje!

lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 15:12:51

Het waren 2 zware weken, maar eindelijk is ons zoontje aan de beter hand.
Nu nog het goed nieuws krijgen dat hij naar huis mag, en tis compleet! :)

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 16:28:15

Hey Lieselot, alvast heel veel beterschap voor je kleine spruit en we hopen mee dat hij snel naar huis mag. Van je stress gesproken, ik weet er alles van! Ik hoorde vandaag van mijn mama dat ze voor juli nog heel de maand slecht weer geven. Pfff ik hoop echt dat het niet waar is en dat we die dag schitterend weer zullen weer zullen hebben. Hier slaat de stress ook heel erg toe! Maar we moeten erdoor hoor meid het zal snel genoeg onze toer zijn :-)

Groetjes Sophie

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 20:20:39

Beterschap voor je zoontje! t Is vast niet makkelijk. Als t een troost mag zijn: die kleine akkefietjes de laatste maand kan je eigenlijk best snel regelen als het moet ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...