Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring couture Ann (aalst)?

18-6-2012 17:09:11
Dag Bruidjes,

Heeft iemand van jullie ervaring met couture Ann (aalst)? Zowel qua bediening als de prijs enzo? Mag je daar veel kleedjes passen?
Ik wil in juli op zoektocht gaan naar mijn droomjurk en ik overweeg om als eerst bij haar te gaan kijken...
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties,
Liefs,
Eef

Eve
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 2454

Petra
2-6-2012
 Meld misbruik18-6-2012 17:28:56

Hey Eef,

Ik heb al beide kanten gehoord over Couture Ann, zowel goed als slecht.
Ik heb een vriendin die een grotere maat heeft, en die daar ging kijken, en ze werd daar vriendelijk bediend, mocht veel kleedjes passen enzo, en was heel blij om daar te gaan.

Maar ik heb een andere vriendin, die daar is gaan kijken, en die heeft haar kleed daar besteld, maar die had alles daar besteld, dus ook kousenband, juwelen, ... enz..
En, dat meisje heeft voorgehad dat ze haar juwelen & kousenband niet hadden meegegeven. En, de winkel heeft het wél op de rekening gezet, maar nooit terugbetaald of de juwelen nooit meegegeven achteraf. Maar, ondanks het voorval was dat meisje ook wel redelijk blij van de bediening.

Ivm de prijs kan ik je niets zeggen..

Nu, ik hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent, maar ik denk persoonlijk dat het laatste een beetje toeval is, dus je kan misschien best zelf eens gaan kijken.. Veel succes alvast!! ;)

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik18-6-2012 18:15:53

Ik geloof dat hier ooit een heel topic over geweest is, je moet maar eens opzoeken, hier op het forum.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 18:30:04

Hallo,

Mijn kleedje van Ladybird komt van bij Couture Ann.
Ik had op voorhand eigenlijk vooral positieve commentaren gehoord en toen ik telefonisch een afspraak maakte vorig jaar in oktober, was Ann zelf heel vriendelijk aan de telefoon...ook heel geïnteresseerd in de stijl die ik mooi vond enz...
Op 5 oktober ben ik dan gaan passen (was eerst bij Pierre-Yves geweest die voormiddag) en toen had ik de verkoopster die me heeft geholpen. Zeer vriendelijk, ik mocht echt veel kleedjes passen...Ann kwam af en toe eens kijken enz.
Eens ik moest betalen, vond ik dat ze wel wat nors deed...en nogal kort.

Ik ben dan 20 april de eerste keer gaan passen...toen had ik normaal ook de verkoopster om af te spelden, maar die had zich net in haar vinger geprikt...dus Ann moest (al dan niet tegen haar zin) mijn kleed afspelden...
Ik was op 30 min buiten (omkleden, kleed aandoen, afspelden, eens wandelen, kleed uitdoen en betalen) dus was echt snel...vond het jammer dat het zo rap-rap moest gaan...
Ann was wel vriendelijk, maar ze heeft haar eigen stijl - laat ik het zo noemen.
Echt 'hartelijk' kan ik haar niet noemen...nog een voorschot betaald en afspraak voor 2de pas gemaakt op 7 augustus...benieuwd hoe het er dan aan toe zal gaan!
Ze probeerde mij ook nog vanalles extra te verkopen, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt en daar deed ze verder niet moeilijk over.

Mijn kleedje was inclusief hoepelrok iets van een 1,150 euro.

Ik heb wel al een verhaal gelezen van iemand hier op het forum dat haar aangekocht kleed in de etalage hing en toen ze belde om het na te vragen, zei Ann dat het niet zou was (terwijl het er wel hing) toen ze nadien zelf ging kijken, was het weg...

En onlangs reageerde ook iemand op een vorige post van mij rond Couture Ann dat ze haar er van verdacht haar het paskleed te hebben verkocht dat vuil was...

Dus, zowel positief als negatief denk ik...tot hiertoe blijf ik toch overwegend positief...

Succes met de zoektocht en vooral genieten want het is leuk hoor, een kleedje uitkiezen!!!

groetjes

Sandra

sarah
30-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 18:30:25

ik heb er ook al negatieve dingen over gehoord en ik vind hun collectie ook niet heel bijzonder.
Mijn kleed kwam van bij pierre yves uit Aalst en wa van maggie sottero.
Ik was er heel tevreden van begin tot einde!

Freya
7-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 18:41:12

Hey,

Ik heb mijn kleedje in November tijdens de modeshow gezien. Ik was onmiddellijk verkocht maar besloot toch nog andere kleedjes te passen. Ik heb gewacht tot de allerlaatste die dag, en mocht al mijn kleedjes nog passen, hoewel het al 30min. sluitingstijd gepasseerd was.

Aan de telefoon moet het inderdaad snel gaan, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit ook wat aan haar karakter ligt. Ik heb zelf een tiara er nog bij gekocht, mijn sluier had ik van mijn moeder mee, en die hebben ze zelf nog gratis op een kam gezet voor mij. Ook schoenen, juwelen en lingerie had ik zelf mee, en hier heeft ze zelfs niet "boos" om gekeken, integendeel, ze zei me dat ze het heel goed passen vond.

Een week en half geleden ben ik mijn kleed gaan halen en het zat perfect, zoals ik het wou.
Hier dus wel een tevreden klant!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 19:05:20

Heyhey,

Ikzelf ben niet naar Couture Ann geweest aangezien ik bij Pierre-Yves in Aalst onmiddellijk mijn kleedje gevonden had, maar ik denk dat dit overal een beetje hetzelfde is :-). De ene zal heel tevreden zijn, de andere niet. Ik (en een collega en een paar familieleden) ben bvb heel tevreden over Pierre-Yves, ok de ene verkoopster is al wat vriendelijker als de andere, maar allemaal zijn ze heel correct en behulpzaam! Anderen daarentegen hebben heel slechte ervaringen met Pierre-Yves. Ik zou het er persoonlijk gewoon op wagen en je zal wel snel merken of het je daar bevalt of niet ;-).

Groetjes!

Evelien

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik18-6-2012 20:43:01

Zoals Evelien zegt, ik heb persoonlijk al meer slecht gehoord over Pierre Yves terwijl zij er goed ontvangen is.
Dus hangt er altijd vanaf.

Ik ben zelf bij Ann geweest. Haar verkoopsters zijn 2 bijoux'kes vind ik zelf.
Ann, tja, ze heeft idd haar eigen stijl en manier.

Toen ik ging kiezen vind ik verschillende stijlen mooi(in de die boekjes is ook echt véél mooi). Toen zei ze dat ik appelen met peren aan het vergelijken was
hmmm...effe slikken en dan toch maar beginnen passen. Ik mocht dan uiteindelijk wel veel passen, zelfs een bruin kleed dat ik zelf afschuwelijk vond, maar de mama wou het is aan zien.
Ik heb mijn kleedje gekozen van Ladybird (en nu al 10 dagen "man en vrouw" en ben er nog verliefd op ). Ze probeert wel vanalles bij te verkopen wat ik wel nog logisch vind. (hoe zou je zelf zijn als zelfstandige) maar ze doet niet moeilijk als je niet koopt.

mijn ouders hebben mijn kleed betaald dus voor ons was het niet nodig maar ik weet dat je wel vb. per maand een bedrag kan gaan binnen doen. Ze zei dat ik zelf moest bellen in april voor de eerste pas maar ze heeft mij zelf gebeld. Bij de eerste pas had ik dan een verkoopster en dat ging heel goed. Ik had mijn eigen lingerie, schoenen, juwelen mee en ze zeiden ook dat het héél mooi pastte. mijn schoenen wou ze zelf graag (géén klassieke trouwschoenen)

Bij de laaste pas en toen ik het kleed mee kreeg moest het ook snel gaan. het was Ann zelf. Kleed aan, is stappen, kleed uit, betalen en salu...was wel een beetje raar.

Ik kan niet zeggen dat ze echt grof is ofzo want bij mijn eerste pas was ze echt enorm vriendelijk.Maar ze is wel direct en een echte zakenvrouw.

Ik zou er zeker is langs gaan want ik vind wel ze mooie jurken heeft. Het mijne was een "halflange" van Ladybird en ik heb er wel een cirkelsjaal bij genomen en alles samen was het een 1100euro (retouches bij)

succes en geniet van het passen

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:17:52

Hey,

Ik ben ook bij couture Ann gaan passen en ik was niet echt tevreden. Alles moest inderdaad zéér snel gaan en ik vond ze nogal grof. Haar attitude stond me niet aan; alsof ik moest blij zijn dat ik daar mocht kopen terwijl zij (volgens mij) moeite zou moeten doen om zaken verkocht te krijgen.. Ze is héél direct, waar ik perfect mee om kan, maar het is echt op het randje van brutaal..
Als je in andere zaken gaat passen, behandelen ze je zacht, geven ze je tijd en ruimte (modeshow geraardsbergen, pierre-yves, couture elena in Deinze, ..) en dat was bij mij niet het geval bij couture An.. Maar dit is m'n persoonlijke ervaring, je kan altijd eens langsgaan hé.. (best wel overal een afspraak maken en op internet eens surfen om zo wat je 'stijl' te kiezen..)

Veel plezier met het passen!!

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik19-6-2012 15:15:27

Hey mede-bruidjes!
Allemaal hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen!!
Ik zal voor de zekerheid niet couture ann nemen als eerst ervaring :-) Ik denk dat ik eerst naar Couture Elena (Deinze) zal gaan... Ik lees daar toch precies veel goede commentaren over en over couture Anne precies in het algemeen wat minder! maar ik kan natuurlijk nadien nog altijd gaan naar aalst hé!

Nog eens bedankt: Jullie zijn schatjes

x

Cindy
6-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:00:22

Cindy
6-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:10:05

Hallo Mijn kleed is besteld bij couture Ann, kleed van ladybird, ik deel een beetje dezelfde mening! Een echte zakenvrouw, alles moet heel snel gaan! Ik heb op nog geen uur tijd gekozen. Ik voelde mij zelfs al schuldig omdat ze zei de meeste passen er 3 of 4 en hebben dan hun goesting. Ik wou er gewoon meer passen omdat dit als vrouw toch het leukste is wat er is. Ik had afspraak gemaakt voor de opendeurdagen, toen zei ze aan de tel, als je dan bestelt krijg je ook de opendeurkorting van 200 euro op een kleed. Ik ben toen gaan passen en gekozen! Ann heeft de bestelbon ingevuld, voorschotje geïncasseerd en toen was ik al buiten. De prijs werd niet gezegd en er werd ook niks vermeld van korting! Ik heb dan mail gestuurd en ze belde mij toen op wat het probleem was. Ik zei ja u had mij aan de tel gezegd dat er korting was, maar ik vind niks terug van die korting. Ah ja, die prijs was al met 100 euro korting. Ik heb daar mijn bedenkingen bij en voel mij toch beetje bedrogen. Schoenen en lingerie heb ik daar dan ook niet meer gekocht. Nu waren het opendeurdagen voor suite, samen met mama, schoonmama en schoonzus gaan kijken! Nu hebben ze alle drie gekocht. Ook bij mijn schoonma werd over de prijs niet gerept. Toen ze bestelbon zag, was het 790 euro voor kleed en dan nog eens 320 euro voor blouse. Zij vond dit te veel en wou dan annuleren, maar was al te laat. Dus ja, ze is een echte zakenvrouw, maar de collectie van ladybird is schitterend!

Tamara
10-8-2018
 Meld misbruik17-10-2017 13:21:37

Ik ben begin oktober ook voor de eerste maal bruidkleding gaan passen. Had een afspraak gemaakt en er op voorhand gezegd dat het ongeveer een uurtje zou duren.
Bij het maken van de afspraak, Ann heel vriendelijk en behulpzaam. Er werd op voorhand gevraagd al eens te kijken welke stijl ik mooi vond om deze dan bij de eerste pasdag te kunnen voorleggen.

Uiteindelijk viel het passen zelf wat tegen, voor mezelf, mijn moeder en mijn bruidsmeisjes. Ik liet de stijl zien van de jurken die ik mooi vond en kreeg direct enkele jurken om te passen in de kleedkamer. De verkoopster die me in en uit de jurken hielp, vond ik persoonlijk wat onvriendelijk, was er precies tegen haar zin aan het werk.
Zoals door anderen beschreven: kleed in, buiten voor de spiegel, ronddraaien, kleed goed? Ja= we hangen het even opzij, Nee= ok, hup, paskamer in en volgende aan.
Aangezien het de eerste pasdag is en ik voor de eerste keer in bruidskledij sta, wist ik nog niet goed wat ik wou. Ik kreeg ook niet veel tijd om mezelf een deftig te bekijken en na te denken over wat wel en niet bij me past.
Ik had ook veel jurken met A-lijn laten zien, maar had geen kans om eens een andere stijl te proberen zoals zeemeermin of te zien of dit bij me zou passen.
Ik had een bruidsjurk aan die ik wel mooi vond, maar ook niet 100% van overtuigd was.
Toch vroegen ze me of ze "de" vraag al mochten stellen. Dat vond ik wat ongepast, aangezien het mijn eerste keer in bruidsjurken was en ik geen wauw gevoel had.
Dit is voor mij een teken dat dit puur gericht is op verkoop en niet naar het vinden van de perfecte jurk.
Nu ga ik wel nog eens een tweede afspraak maken om te zien of het dan anders is, maar als ik er een slecht gevoel bij heb, zal mijn jurk toch niet daar gevochten worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info