TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
15-9-2012
|
19-6-2012 9:09:44
Heej Sarah!
Die winkels hebben natuurlijk wel wat voorraad hangen... Ik zou toch eens gaan kijken wat het geeft. Ze vragen ook echt wel waar je naar op zoek bent, en je mag best specifiek en veeleisend zijn. En ze kunnen oneindig veel aanpassingen doen aan die jurken...
Good luck!
|
|
tima
8-9-2012
|
19-6-2012 9:20:35
ik was dus ook heb in totaal 6 winkels gedaan in de laatste winkel had ik een jurk die alles had dat ik verlangde allé alles behalve 1 ding een decolété maar omdat die jurk veel lager van budget lag dan bijna alle andere jurk die in mijn top 3 stond en het was mogelijk wordt er nu een decolleté in die jurk gemaakt. Nu gisteren wel weer wat aant twijfelen met dak vermagerd ben dat ik toch niet beter een slanke jurk had gekozen maar das ik de eeuwig wat als dit mooier is . Ivm met zelf laten maken kan je doen maar neem dan iemand die gewoon is van trouwjurken te maken want dit is geen sinecure . wel zou ik 1st winkels doen gewoon om zeker te weten wat je wil want ik heb ondervonden dat een jurk op foto op een model heel anders op jou kan staan hoe goed je ook denkt dat je weet wat je wil . ik zag super graag kant stond mij voor geen meter , de poefie tulle kleedjes stonden mij als een bruidstaart , ik wilde 1st zon fishtail met een korset (had ik in boekje gezien hadden ze maar in 1 winkel dus speciaal in kortrijkgeweest) stond echt super mooi maar kwam tot de conclusie dat ik dit dan wel eens als suite kleedje kon dragen in een andere kleur en een echt trouwkleed trouwkleed maar 1 keer (allé hopelijk)
|
|
Sara
6-10-2012
|
19-6-2012 9:21:07
ik zou gewoon eerst gaan kijken passen en je der niet te veel zorgen om maken. er zijn zooo veel verschillende types op de markt en zoals sophie als zei, ze kunnen echt veel veranderen aan een kleed om het helemaal perfect te maken. Ik ben ook een hele moeilijke en het is bij mij eigenlijk van zelf gegaan. Gewoon van genieten en zeker niet op voorhand beginnen stressen.
|
|
Sarah
15-8-2014
|
19-6-2012 9:25:19
Hey Sophie, Dan maar hopen dat de verkoopsters heel veel geduld hebben, ze gaan met twee zijn dus ze kunnen elkaar eens aflossen . Dank je wel voor de reactie!! Groetjes Sarah
|
|
Sophie
15-9-2012
|
19-6-2012 9:46:52
Troost u meiske, bij mij waren ze met twee hahahaha!
|
|
Sarah
15-8-2014
|
19-6-2012 9:47:38
Hey Tima en Sara, Bedankt voor jullie raad @ Tima; Ik ga speciaal in Frankrijk, waar ze de grootste collectie hebben en waar ze zelf kleedjes ontwerpen, en heb toch goede reactie's gehoord van die winkel. Want ik wou een winkel waar mijn dochter (7 jaar tegen dan) een bijpassend jurkje had, hoewel mijn dochter en ik totaal verschillen van smaak, ben ik niet zeker of dat wel een goed idee is . @ Sara; Ik ben een geboren stresskip , maar dat is ook de fout van mijn verloofde dat ik nu al zo stress heb. Hij heeft me doodleuk verteld "je zal het allemaal zelf moeten doen!", maar heeft me wel een lijstje gegeven wat hij niet wil, ik denk dat zijn lijstje wat hij wel wil veel korter was geweest. Groetjes Sarah
|
|
Sara
6-10-2012
|
19-6-2012 10:05:06
haha bij ons was het zo, ik ( hij dus) geef om de muziek en de auto voor de rest... doe maar :-p Fun ze ;-)
|
|
tima
8-9-2012
|
19-6-2012 10:12:38
hier ook tot je met iem over het huwelijk praat en hij zegt wat !dat gaan we toch niet doen é? uh jawel ik moest men plan trekken dus .... . Nu het dichter komt schiet meneer in actie hij vind mijn muziek keuze kerk en openingsdans glee toestanden dus hup veranderen die handel gelukkig blijft hij voorlopig van de rest af
|
|
Sarah
15-8-2014
|
19-6-2012 10:26:41
hahaha die mannekes toch hé, zo te zien alleen de muziek die hun intresse opwek!
|
|
tima
8-9-2012
|
19-6-2012 13:17:35
|
|
Ellemieke
|
19-6-2012 23:08:59
Sarah, waar in Frankrijk ga je als ik vragen mag? E.
|
|
Sarah
15-8-2014
|
20-6-2012 8:54:14
Hey Ellemieke, Ik ga bij www.histoire-de-mariee.com in Dunkerque, omdat het vrienden zijn van familie. Maar die werken samen met www.promesse-mariage.com van in Lille en er werd me verteld dat er een heel handig mevrouwtje werkt die de kleedjes kan omtoveren tot het perfecte kleed. Ze hebben enorm veel, je moet maar eens kijken naar de site, maar zie dat je genoeg tijd hebt, want je bent toch lang bezig om de kleedjes te bekijken. Alleen mogen ze de privé collectie niet op het web tonen. Natuurlijk staan ook niet alle kleedjes erop. Wellicht vind je die kledij ook in België, maar omdat de trouw doorga in Frankrijk en ik het zo beter kan wegsteken voor mijn verloofde (thuis geen plaats), is dat ook de reden waarom ik daar naar toe ga. Groetjes Sarah
|
|
Vicky
7-7-2012
|
21-6-2012 14:10:32
Ik ben ook eerst een kijkje gaan nemen in de winkel om idee'tjes op te doen. Uiteindelijk ben ik mijn jurk zelf gaan laten maken en ontwerpen bij Oksana van november Styling. Woensdag ga ik voor de eerste keer mijn kleed in volle ornaat zien, ben ontzettend benieuwd!!! In elk geval heel veel succes!
Groetjes, Vicky
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|