Terug naar overzicht
No worries!Alles komt goed!Als er inderdaad een aantal dingen veranderd moeten worden, dan kan je op het eerste moment wel even twijfel hebben als het er niet onmiddellijk uit ziet zoals je je voorstelde!Slanke jurken kan je altijd aan doen! Sissi jurken niet! Enkel op je trouw, dus idd: profiteer er van!! Je zal stralen (ook al weet ik niet welk kleed het is)!! Ook vind ik dat een Sissi jurk iets heeft! Even voor één dag een prinses! Zalig toch! En jij zal een prinses zijn Tima! Ik zou mij niet teveel concentreren op je eerste reactie, maar wel je eindreactie!! Je hebt je kleedje in der tijd ook niet zo maar gekozen éh, maar wel omdat je het super mooi vond! En dit veranderd niet plots! :-)
o jezus;ik ga volgende week voor mijn eerste pas... Hopelijk krijg ik niet hetzelfde gevoel op het eerste gezicht of ik wordt gek!!! Ik hoop ook dat mijn uitgekozen ketting erop past: die is nog van mijn mama geweest die overleden is toen ik 6 was.Als mijn kleed al misvalt en die ketting ook,dan zal er een tranenvloed volgen vrees ik. Ik wilde absoluut een rood kleed en het was liefde op het eerste gezicht,dus ik hoop dat het zo blijft.
Ik heb ook een sissi jurk!! Sissi is ...No worry's my dear hihi
Omdat er altijd zoveel tijd zit tussen de periode waarop je je jurk terug ziet is het altijd bang afwachten vind ik.Tenslotte is die jurk toch wel een zeer belangrijk onderdeel :-)Wat ik steeds doe is mijn jurk googlen en soms is er dan al eens iemand in getrouwd en zie je hoe de jurk er uitziet als die helemaal perfect op maat is bij iemand.Kan een geruststelling zijn soms ;-)
Geen zorgen, alles komt goed! Het is altijd raar als je na enkele maanden je kleed aandoet vind ik. Maar je eerste keuze is altijd goed :-)Groetjes.
Herkenbaar :-) die twijfels...Ik had het voor mijn 1ste pas...maar ik heb ze nu al terug :-( pff!!!Ik zie overal mooie jurken...vooral in de nieuwe 2013 collecties en dan denk ik neeeee...ik wou die...of nee, die...of dieeeee!!!Ik probeer het uit mijn gedachten te bannen...en ik hoop dat na mijn 2de pas alle twijfels van de baan zijn :-)!Mijn mama en getuige blijven herhalen: de jurk is zo mooi en je staat er zo mooi mee...Ok dan...adem in, adem uit...het komt goed! ;-)groetjes!
fijn dat ik niet de enigste ben