Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pas gisteren

19-6-2012 10:08:29
man man zenuwen gisteren . Dan vol verwachting mijn kleed aangedaan so far so good dan voor de spiegel en het was ieuw is dit mijn jurk ? Van voor hangde daar zon recht stuk aan zoals op de foto dat ik lelijk vond . Had ik dan zo miskozen ? zo een andere beeld in mijn hoofd ? ik kon wel wenen . Was het omdat ik nu niet op een verhoog stond ? hoe kon ik zo stom zijn . Zus zag het voor de 1ste keer geen wow of oh ze was meer naar andere jurken aant kijken van die is mooi en die uh help wat vind je van de mijne?
zoveel winkels gedaan voor die ene perfecte jurk en nu had ik dit ?
maar dan ging de lap aan mijn rug eruit ah dat was al mooier , dan werd ie van voor ingekort en omdat ik klein ben bye bye lang recht stuk dat ik lelijk vond oh ja daar kwam MIJN jurk terug te voorschijn . maar nog was het niet 100% ik ben nu toch al wat afgevallen had nu zoiets had ik niet beter die slanke billie jurk van sottero genomen nu ik die kilo's kwijt ben ipv een sissi kleed ? maar ze moest aan beiden zijden zeker cm of 2 in pakken en de decolete moet nog gemaakt worden dus had nu tuurlijk het beeld dak er veel zwaarder uit zag.
uiteindelijk er door proberen te zien . en toch nog twijfel toen moeide mijn stiefmoeder er mee . (zag ws mijn gezicht) ze begon heel mijn jurk op te poffen ( want was blijkbaar wat plat van in die zak tussen andere kleedjes te hangen ) en zei tegen de naaister dat mijn rug vorige keer nog meer open was (natuurlijk wat zwaarder toen) en ja hoor zo was ier weer super sjiek vol pof, lange sleep en blikvanger van een rug gelukkig
Kdenk wel dat dat van die slanke jurk ga blijven hebben daar ik zolang tussen een sissi jurk en een slanke jurk heb getwijfeld maar ik had nooit gedacht dat ik gewicht zou verliezen daar het vroeger niet ging en ik geen valse verwachtingen wilde maken voor mezelf . Maar dan som ik weer mijn lijstje op waarom ik mijn sissi kleed wilde 1 dit kan je nergers anders ooit nog dragen slanke jurk met kristallen wel. (wellens waar in ander kleur)
2 dit is was je kinder droom en ik ben enorme sissi fan
3 je vind deze jurk altijd het mooist op fotomet die sleep
4 je staat voor de kerk deur hoe zie je je naar voor stappen (juist ja met die op rug en die mooie sleep)
5 kijk naar bruidsfoto's welke kies je uit juist sissi kleedjes (heb ik gisteren avond gedaan met dank aan ellen voor haar forum berichtje )
zelfs al typend stelt dit mij gerust en zit ik hier met een big smile
ohja zus heeft nog gisteren berichtje gezonden dat ze mijn jurk super vond maar wat problemen had met haar vriend ze bedankte me zelfs voor de hele leuke dag
oeps blijkbaar een lang epistel maar doet deugd thanks ladies

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1144

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:14:44

No worries!
Alles komt goed!
Als er inderdaad een aantal dingen veranderd moeten worden, dan kan je op het eerste moment wel even twijfel hebben als het er niet onmiddellijk uit ziet zoals je je voorstelde!
Slanke jurken kan je altijd aan doen! Sissi jurken niet! Enkel op je trouw, dus idd: profiteer er van!! Je zal stralen (ook al weet ik niet welk kleed het is)!! Ook vind ik dat een Sissi jurk iets heeft! Even voor één dag een prinses! Zalig toch! En jij zal een prinses zijn Tima! Ik zou mij niet teveel concentreren op je eerste reactie, maar wel je eindreactie!! Je hebt je kleedje in der tijd ook niet zo maar gekozen éh, maar wel omdat je het super mooi vond! En dit veranderd niet plots! :-)

Tessa
30-11-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:28:15

o jezus;ik ga volgende week voor mijn eerste pas... Hopelijk krijg ik niet hetzelfde gevoel op het eerste gezicht of ik wordt gek!!! Ik hoop ook dat mijn uitgekozen ketting erop past: die is nog van mijn mama geweest die overleden is toen ik 6 was.Als mijn kleed al misvalt en die ketting ook,dan zal er een tranenvloed volgen vrees ik.
Ik wilde absoluut een rood kleed en het was liefde op het eerste gezicht,dus ik hoop dat het zo blijft.

An
18-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:28:17

Ik heb ook een sissi jurk!!

Sissi is ...
No worry's my dear hihi

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:46:57

Omdat er altijd zoveel tijd zit tussen de periode waarop je je jurk terug ziet is het altijd bang afwachten vind ik.Tenslotte is die jurk toch wel een zeer belangrijk onderdeel :-)
Wat ik steeds doe is mijn jurk googlen en soms is er dan al eens iemand in getrouwd en zie je hoe de jurk er uitziet als die helemaal perfect op maat is bij iemand.
Kan een geruststelling zijn soms ;-)

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 12:50:54

Geen zorgen, alles komt goed! Het is altijd raar als je na enkele maanden je kleed aandoet vind ik. Maar je eerste keuze is altijd goed :-)

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 12:55:19

Herkenbaar :-) die twijfels...
Ik had het voor mijn 1ste pas...maar ik heb ze nu al terug :-( pff!!!
Ik zie overal mooie jurken...vooral in de nieuwe 2013 collecties en dan denk ik neeeee...ik wou die...of nee, die...of dieeeee!!!
Ik probeer het uit mijn gedachten te bannen...en ik hoop dat na mijn 2de pas alle twijfels van de baan zijn :-)!
Mijn mama en getuige blijven herhalen: de jurk is zo mooi en je staat er zo mooi mee...
Ok dan...adem in, adem uit...het komt goed! ;-)

groetjes!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 12:57:28

fijn dat ik niet de enigste ben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info