Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenactiviteiten

19-6-2012 10:19:45
Hallo iedereen,
Mijn nicht en enkele andere vriendinnen hebben mij laten weten dat mijn vrijgezellen compleet in orde is en dat ik me geen zorgen moet make. Ik heb ondertussen kunnen opvangen dat ze mij spullen willen laten verkopen op straat, en dit terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik het niet wil. Ik heb het aan mijn nicht gezegd voor ze aan de organisatie begon, ik heb het haar ook nog gezegd enkele dagen geleden. Ik heb het ook enkele dagen geleden aan een vriendin gezegd.
Aan hun gezichten was het duidelijk af te lezen dat ze er niet mee opgezet waren.
Maar het feit dat ik het gezegd hebt, gaat niet veel veranderen denk ik. Ze namen mij voor de organisatie al niet serieus en dat zullen ze waarschijnlijk nu ook niet doen. Ik ben een beetje gefrustreerd omdat ze volgens mij meer aan een toffe dag voor hun aan het denken waren dan voor mij. Het verkopen van spullen aan vreemden vind ik echt niet leuk, ik wou gewoon een gezellig avondje uit. En omdat ik dit al te weten ben gekomen, heb ik schrik dat er nog andere activiteiten zijn die ik helemaal niet leuk zal vinden.
Nu zit ik een beetje met een dilemma, ik wil het doen om hun plezier te doen maar dat zal mij geen plezier doen of ik wil hun zeggen dat ze dat gedeelte moeten schappen.
Wat doe ik en hoe breng ik het aan?

Joyce
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1527

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:43:04

Oh vervelend :(

Ik begrijp je volledig want ik wil dat ook absoluut niet. Ik heb het ook aan iedereen duidelijk gemaakt, maar hier en daar kreeg ik toch een beetje verzet als in 'dat hoort erbij'. Dus ik hoop echt dat ze er rekening mee gaan houden.

Ik denk dat je wel op je strepen mag staan, hoor. Als je hier op het forum leest zijn er al veel vrijgezellen avonden tegen gevallen omdat ze dingen tegen hun zin moesten doen.
Ik denk dat het hen minder zal kwetsen als je op voorhand zegt dat je dit echt niet leuk vindt dan wanneer ze op de dag zelf merken dat je eigenlijk helemaal geen plezier hebt.

Groetjes

kaat
15-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 11:02:41

Ik ken je vrienden natuurlijk niet, maar zou het niet kunnen dat ze je gewoon wat aan het plagen zijn ?

Als je vreest van niet zou ik nog eens duidelijk zeggen dat je hier geen zin in hebt en dat je dat gewoon niet gaat doen. Punt. Sta op je strepen, als je het niet wilt doen dan doe je het gewoon niet en ze kunnen niet zeggen dat je hen niet op voorhand verwittigd hebt.

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik19-6-2012 11:21:43

Zouden ze je inderdaad niet onnodig aan het bang maken zijn? Bij mij was dat ook zo... ik had duidelijk gezegd dat ik GEEN stripper wou, maar alle communicatie over mijn vrijgezellen kwam van een zekere 'Freddy de stripper' :-) Uiteindelijk heb ik geen Freddy gezien ;-)...
Als je je echt zorgen maakt zou ik het toch eventjes laten vallen dat je je daar echt niet goed mee voelt...

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 11:42:39

Bij mijn vriend is het ook zo. Hij heeft gezegd dat hij geen al te erge opdrachten wil doen of in een pak rondlopen, maar heb toch al opgevangen dat hij helemaal in het roze zal moeten rondlopen... Als het effectief zo is dat ze dit gepland hebben, dan zou ik dat echt niet mooi vinden van hen, omdat je het duidelijk hebt gezegd. Ik weet niet wanneer je vrijgezellen is, maar ik zou het toch nog eens heel duidelijk maken dat je dat echt niet wil. Bij mijn vriend is er weinig aan te doen vrees ik, maar ja, mannen zijn daar natuurlijk nog anders in dan vrouwen.

Joyce
25-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 16:27:35

Ik denk dat ik het nog eens zal laten vallen, misschien meerdere keren. Ik denk helaas niet dat ze mij onnodig bang wouden maken. Toen ik zei dat ik het niet wou, werden ze stil en hadden ze een knalrood gezicht. Dus zou je het een beetje kunnen omschrijven als paniek op hun gezicht maar daarna lachten ze het weg en zeiden ze dat ik het erbij moest nemen.
Daar is het hem net, ik moet niets. Dus het beste zal zijn om het nog eens duidelijk te zeggen ookal zullen ze dit niet leuk om horen vinden.
Bedankt voor het lezend oog, dames!

jessica
31-8-2012
 Meld misbruik20-6-2012 0:10:49

Ik denk dat je wat moet geven en nemen... als het bv maar een uurtje is.. soms kan het zijn om toch een beetje geld in te zamelen voor de avond, want wie weet hoeveel ze al moeten betalen voor de rest van de activiteiten. dat je toch een potje hebt voorzien uit eigen werk. want ik ga er toch vanuit dat je vrijgehouden wordt die dag.
och ja als ze je kennen zullen ze je heus niet voor schut zetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...