Terug naar overzicht
Jeej - vind ik leuk berichtje!! Het gaat vooruit é...bij ons nog 79 dagen...:-) toch nog wel een heel aantal dingen te regelen...De eerste reacties op de uitnodigingen komen ook binnen...leuk!Geniet nog van de voorbereidingen!Het zal er snel zijn!groetjes
hier nog 24 dagen te gaan.het gaat ongelofelijk snel. soms iets te snel.het to-do lijstje word kleiner en kleiner.hopelijk raakt alles op tijd klaar.geniet nog van de laatste 38 dagen!!grts
Hey datumgenoot!!Echt leuk hé, het aftellen :)Ik moet wel zeggen, ik begin stilaan toch wel zenuwen te krijgen :)Maar ben vooral superbenieuwd hoe het er allemaal in zijn totaal uit gaat zien. Ben zo bezig geweest met aan alles te denken dat ik nu superbenieuwd ben naar het eindresultaat :) En!! Om mijn ventje voor de eerste keer ooit in kostuum te zien :)Geniet nog van de voorbereidingen!Groetjes
Ja hé, het is gewoon spannend! Hoe zullen we er uit zien? Hoe zal de decoratie zijn?Wat zullen de mensen zeggen? Ook hier toch al enkele zenuwen!@Sandra: Heel leuk hé, die eerste reacties...
heyhier ook nog 38 dagen op de tellerspannend, alleen de bevestigingen lopen maar traag binnengroetjes
Hey idem de 38 zenuwdagen te gaan ;) Toch al veel geregeld, maar inderdaad de bevestigingen komen traag binnen (mss te traag naar mijn mening :p)Groetjes!!!!
Bij ons moesten ze tegen 15 juni al bevestigen! Omdat ik héél veel zelf knutsel en nog tijd wil hiervoor...En omdat we s middags zelf een lunch organiseren en daarvoor bij de gemeente receptietafels enzo moeten bestellen voor 1 juli! Dusja... In het begin liep het heel heel traag! Echt waar.En dan plots, zo 2 weken voor einddatum begon het binnen te stromen.Zelfs na einddatum mensen die nog niks lieten weten... Zelf nog moeten opbellen. Mensen gaan er ook van uit: Als we niet reageren wilt het zeggen dat we gewoon komen.Nu ja, wij nemen ook een risico met de vroege bevestigingen, er kunnen nog meerder mensen afvallen hé nu. Maar ik moet tijd hebben om mijn naamkaartjes en envelopjes met ontvangstkaartjes enzo te maken, en dit in alle kalmte en rust, zodat het mooi gedaan wordt. En liefst voor de zomervakantie want... 1 juli verhuizen wij namelijk!! :)28 juli - bruidjes : Wanneer is jullie einddatum voor bevestiging??
hey30 juni einddatum voor bevestegingenzodat wij op ons gemak te tafelschikking enzo kunnen regelen wij trouwen enkel voor de wetjullie?
Ook een kerkelijk huwelijk! Misboekjes vorige week laten drukken...