Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning!!

19-6-2012 15:11:15
Hey Bruidjes!
Over 107 dagen is onze grote dag! Zit hier op het forum te lezen en schiet toch wel een beetje in de stress! We hebben ongeveer 2 maanden geleden besloten te trouwen. We hadden het idee dat we nog wel alle tijd hadden. Natuurlijk hebben wel ook al wel het een en andere geregeld maar ik heb het idee dat ik heel erg veel over het hoofd zie.
Heeft iemand van jullie misschien een uitgebreide planning die ik mag in zien zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet?

Maartje
5-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 709

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik19-6-2012 15:51:38

wij trouwen de dag na jullie en wij hebben al geregeld of mee bezig zijn( reken er wel mee da ik een freaky regelmens ben :-p)
:-zaal ( menu is besproken, wachten op offerte)
-gastenlijst definitief
-uitnodiging ontworpen, moet besteld worden
-bedankjes mee bezig
-DJ ok
- kerk ok
-misboekje half in orde
- muziek kerk mee bezig
-bruidskindjes kledij heb ik een idee voor, ga ik kijken tijdens de solden
-kleed ok
-schoenen en juwelen ok
-lingerie nog te doen; voor komend weekend
-vervoer ok
-kleding bruidegom, idee is er, moeten het alleen gaan bestellen
- fotograaf, mee bezig( zie ander topic)

ik denk... dat het dat zowat is.
hetgeen bij ons de tijd bepaald heeft is de locatie. die was al veel volgeboekt.
In bruidsmagazines vind je ook planners, die zijn wel praktisch

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik19-6-2012 19:28:45

hallo,

het stadhuis regelen
bruidsboeket voorzien
eventueel notaris voor huwelijkscontract

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...