Terug naar overzicht
* vrijdag dus
Dag Madelon!Ook wij hebben die datum gekozen. Ook hier begint het al te kriebelen, hoor. Nog een paar praktische zaken die geregeld moeten worden, maar het is momenteel zeer druk op het werk, waardoor ik nu niet veel kan doen. Dat zorgt uiteraard voor nog meer stress! Hoe verlopen jullie laatste voorbereidingen?
Wij hebben ook zeer bewust voor die datum gekozen. Toch een dag al een ander, niet? Ik begin wel stilaan te denken dat ik vanalles aan het vergeten ben, maar dat zal wel normaal zijn zeker.Hoe zit het bij jullie? Nog veel te doen?
Ik had erg graag die datum gehad omdat we een koppel zijn geworden op een vrijdag de dertiende maar in 2013 is er geen. Ik had dan nog gedacht aan zaterdag 13.07.13 zeker een mooie datum en mijn vader wordt dan 80 jaar maar het zal bij ons dus 6.07.13 worden... Aangezien we al van 1989 samen zijn heeft die vrijdag toch geen ongeluk gebracht! Dus veel geluk aan jullie allen!
Ook hier is het erg druk op het werk. Ik had ook niet gedacht dat dit voor zoveel extra stress ging zorgen. Was ik dus even mis De voorbereidingen lopen wel vlotjes, maar ik heb ook meer en meer het gevoel dat ik vanalles vergeet. We zijn gisteren nog eens bij de ceremoniemeester geweest om alles nog eens door te nemen en ook met de fotograaf en de traiteur is alles geregeld. Nog de misboekjes.Vind het wel leuk om te weten dat er nog mensen voor die dag gekozen hebben We hebben al heel wat reacties erop gekregen. Maar het is inderdaad een dag als een ander.
Hey Bea,Er is wel een vrijdag de 13de in 2013 hoor, nl. in september want dat wordt onze trouwdag :)
Sanne,oh daar heb ik overgekeken :( Maar mijn schoonzussen zijn me dankbaar voor een zaterdag want ze werken dan en hebben dankzij mij verlof en kunnen de volgende dag uitslapen zonder verlof te moeten nemen (wat in de solden niet evident is) :)! Je hebt in ieder geval een mooie datum en het geluk wens ik je er zeker bij!
Voor jou ook veel geluk gewenst!