Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer wat vinkjes gezet - dansvloersticker - enveloppendoos

19-6-2012 17:52:33
Hallo allemaal,

Na een beetje een down dagje op het werk (ik bespaar jullie de details) toch met een grote smile naar huis vertrokken!
Vandaag een afspraak vastgelegd met de schepen die ons burgerlijk huwelijk zal voltrekken (niet de burgemeester bij ons).
Ze reageert echt heel enthousiast en we gaan een terrasje doen om alles te bespreken (is beter dan in een saai bureau!).

Verder heeft de ontwerper van onze uitnodigingen ook ontwerpen gemaakt voor onze enveloppendoos en dansvloersticker die nu onderweg is naar Tutje en Kiki (http://www.tutje-en-kiki.com/).
Het zal echt fantastisch zijn :-)! Joepie!

Verder nog op zoek naar turquoise lampionnen, maar dat komt in orde dankzij een tip van bruidje Nancy hier op het forum!

De eerste reacties komen ook binnen op de uitnodigingen en iedereen schrikt precies...amai, zo mooi...
Very nice!

groetjes!

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 774

An
18-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 18:39:58

hey Sandra, Ik ben blij dat je dagje toch nog tot een goed einde is gekomen :-) Je zit ook goed op schema he, amaai. Groetjes An

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik19-6-2012 22:47:56

Tutje en Kiki = heel goede service! Ik heb mijn dansvloersticker er ook van :-)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 11:12:42

Hoi Sandra,

Kun je me even toelichten wat de bedoeling is van die dansvloersticker?

mercitjes en veel groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 11:50:49

Dag Mieke,

Die dansvloersticker is een ronde sticker (1 meter diameter) die je in het midden van de dansvloer op de grond kan plakken...levert wel leuke foto's op tijdens de openingsdans denk ik :-). Het is wel echt een 'folieke' want kost 39€ (lanceringsprijs) en je gebruikt hem tenslotte 1 nacht en dan de vuilbak in...
Dus puur decoratief eigenlijk :-)

groetjes

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...