Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben ongeveer hetzelfde. Een canvas gekocht met een tekening erop en daar mag iedereen dan iets opschrijven. Heb jij al eens getest welke stiften er het beste op houden ?GroetjesAnneken
Hey, Dat nog niet.. Zou een gewoon viltstiftje niet lukken? Groetjes
Wij hebben ook een gasten-doek ipv een gastenboek
Is toch super, nadien kunnen we het gewoon ergens ophangen en telkens je ergens passeert kan je die'iefdevolle boodschappen van die geweldige dag opnieuw lezen, kijk daar al zo naar uit! :-)
Inderdaad,nu moet ik alleen nog een passend tekstje vinden om erbij te zetten. Wij verhuizen in november naar ons nieuwe huis en zou het graag beneden in het gastentoilet hangen zodat je altijd wat te lezen hebt als je daar zit Ik heb kleine houten lettertjes en de datum gekocht en ga dat bovenaan de doek plakken,heb één grote doek van 70 op 115cm. Ik schilder daarna alles in één kleur,zie het ook al helemaal voor mij,begin dit weekend al te knutselen
Hèhè veel plezier :p met wat laten jullie de gasten er op schrijven?
Ik denk gewoon een fijn zwart stiftje dat ik bij Ava ga halen. Daar zullen ze wel weten wat het beste gaat hé. Denk dat je zilver niet hard genoeg gaat zien...is ook wel mooi hé!
Ik dacht ook een gewoon zwart stiftje.Onze achtergrond is groenachtig dus dan gaat zwart het beste zijn.
Oh dat vind ik een leuk idee. Ik zou dit ook wel overwegen