TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
4-5-2013
|
19-6-2012 20:40:19
Hey Katrien! Klinkt inderdaad niet zo tof. Ik zou ook stress hebben. Maar kop op. Probeer er gewoon het beste van te maken. Er zullen altijd wel mensen zijn die op het laatste nippertje nog afzeggen maar amuseer u gewoon met de mensen die wel aanwezig zijn. Ik zou het u niet zo hard aantrekken. En ik heb een voorgevoel dat het wel goed weer zal worden. Tot nu toe geven ze op weerbericht online toch droog en 20°. Ik heb er ook altijd last van als ik naar de pedicure ga maar dit gaat normaal wel na 2 dagen over. Tegen zaterdag zal de pijn wel over zijn. En uw misboekjes das wel lastig als ze dit op het laatste moment laten weten. Maar als je er al zo lang naar uitkijkt moet je dat gewoon blijven doen. Komt echt wel goed! Succes en geniet ervan! Groetjes.
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
19-6-2012 20:44:25
Hoi,
Rustig proberen blijven!!! Wat het slechte weer betreft, ze voorspellen het al elk weekend in juni en tot nu toe was de zaterdag steeds goed! Dan, die single vriendin... Mss kun je haar voorstellen een vriendin of een vriend of een collega mee te laten nemen? Zo heb je dat niet voor niks betaald, en zal zij daar dan toch mss wat beter gezind zijn, als ze wat 'compagnie' heeft? Wat je pedicure betreft, niet echt professioneel... Wat je verloofde betreft, een man is niet immuun voor zenuwen hé, net als wij. Probeer het niet te veel op elkaar uit te werken en focus je op de grote dag!
En al de rest... probeer het te relativeren hé en gewoon GENIETEN, je dag is er bijna en al die kleine puntjes zullen vervliegen eens je in je droomjurk zult kruipen.
Veel succes ermee en alvast een leuke dag gewenst.
Tiffanie
|
|
Jessy
23-6-2012
|
19-6-2012 20:50:23
Het zal prachtig weer zijn ;-) kop op!
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
19-6-2012 21:00:58
Hoi mede 23-juni-bruidje,
Hier ook een bruidegom met stressverschijnselen :) Met mij gaat het goed maar we hebben te maken met schoonzus- en schoonbroerperikelen. Mijn schoonzus en schoonbroer staan altijd heel graag zelf in de belangstelling en nu belden ze ons met de melding dat ze zwanger zijn van een tweeling (nog maar 8 weken ver dus vrij vroeg om te vertellen vinden we persoonlijk) en dat ze dit op ons huwelijk wouden aankondigen aan iedereen... Mijn verloofde heeft gelukkig wel onmiddellijk gezegd dat daar andere momenten voor zijn en dat we graag zouden hebben dat het op ons trouwfeest om ons en onze liefde voor elkaar draait en niet om hen en hun zwangerschap. Blijkbaar hebben ze ondertussen iets anders gevonden want vandaag heeft mijn schoonbroer mijn verloofde gestalkt op zijn werk (terwijl mijn verloofde het superdruk heeft om alles af te krijgen voor ons vertrek op huwelijksreis) om te zeggen dat mijn schoonzus geen vis wil eten op onze trouwdag omdat ze dat te gevaarlijk vindt... Nu moet ik zeggen dat ik gerust rekening wil houden met geen rauwe groenten, geen rauw vlees en geen oesters, rauwe tonijn en roofvissen (die inderdaad gevaarlijk kunnen zijn) maar dat serveren we allemaal niet dus vinden we dat ze gewoon kan eten wat de pot schaft (en dus ook die vis die daar niet onder valt)! Potverdekke! Ongelofelijk hoe sommigen altijd iets vinden om moeilijk te doen/aandacht te trekken! Verder gaat mijn liefste collegaatje scheiden van haar man (niet zo leuk om te horen zo een paar dagen voor je trouw) en we hadden ook al betaald voor hem. De beste vriend van mijn papa (die samen met zijn vrouw, beste vriendin van mama, aan onze eretafel zouden zitten) kan er ook niet bij zijn omdat hij 4 weken geleden een hersenbloeding gekregen heeft. Hij is nog niet zo lang uit de coma ontwaakt. Allemaal jammere voorvallen maar we proberen het zo weinig mogelijk aan ons hartje te laten komen en we laten het de pret niet bederven! Qua weer zie ik voor zaterdag toch 20°, een wolkje met zonnetje en normaal gezien droog. Gelet op wat we al gehad hebben ben ik toch tevreden hoor! Had natuurlijk ook 25° en volle zon gehoopt maar je kan niet alles hebben in het leven hè :)
Veel moed, sterkte & je zal zien: zaterdag wordt een prachtige, liefdevolle dag! Alles komt goed!
Liefs,
Nathalie
|
|
Elke
26-5-2012
|
19-6-2012 21:07:59
Dat komt allemaal wel goed! De dag zelf besef je terug waarom je dit juist weer allemaal doet, omdat je elkaar graag ziet, dat word tijdens de voorbereidingen precies soms vergeten. :-) Die dag vergeet je al de rest even, dan moet je echt genieten. En als het een troost kan zijn, ik volg ook al elke dag het weerbericht omdat zaterdag mijn dochtertje schoolfeest heeft en zaterdag zou de enige droge dag zijn! Dus dat is nog niet zo slecht ;-) geniet van je dag, probeer nog wat te ontspannen, ik ben 2 dagen voor de trouw met vriendinnen een filmpje gaan zien met een lekker glaasje wijn. Ga iets doen waarvan je weet dat dit jou ontspant!
Groetjes!
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
19-6-2012 21:33:51
@Nathalie: Amai wat een boterham...
Ik vrees dat we in een maatschappij zitten waarin 'ikke ikke ikke' telt... Wij hebben het ook al gemerkt hoor, dat het zoooo moeilijk is voor veel mensen om ons iets te gunnen. Wij hebben een nieuwe woonst gevonden en mijn nicht, tevens bruidsmeisje, die een jaar ouder is, zei achter onze rug om "Tja ook toevallig hé dat ze een vrijstaande woning met 3 kamers zocht,net als wij"... En gewoon ze klaagt constant over de trouw, dat ze zo vroeg verwacht wordt om ons aan te kleden...
Dus wat die vis voor je schoonzus betreft... Schuif het voor haar neus, ze zal het wel opeten hoor! Wees maar zeker... Geniet zeker nu zaterdag, elke bruidje en elke bruidegom verdient dit ten volle, dat komt goed, zeker weten!
|
|
virginia
5-1-2013
|
19-6-2012 21:37:44
Hey!
Echt jammer voor jou dat alles zo wat samen komt! Ik hoop dat je ondertussen van de mooie berichten hierboven al wat gerust gesteld bent? Wij hebben nog een hele weg te gaan en mijn ventje is altijd erg rustig maar ik vrees voor die laatste dagen :) Verder is het nooit aangenaam als er zo laat nog gasten afvallen natuurlijk, maar er is geen opzet in het spel en ongelukjes gebeuren altijd, jammer genoeg. Vergeet niet dat die dag vooral rond jou en je ventje draait, zoals Nathalie ook al zei! Geniet er met volle teugen van! Ik hoop dat jouw teentjes tegen dan al aan de beterhand zijn, niemand heeft graag zere tenen als je een hele dag op je voeten moet staan! :) Veel succes met de laatste loodjes maar vooral veel PLEZIER! x
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
19-6-2012 22:04:53
@ Tiffanie: jammer hè hoe anderen je soms dingen niet gunnen? Mijn ventje & ik hebben alles wat we willen want we hebben elkaar en we zijn altijd oprecht blij voor anderen als ze iets nieuws hebben (huisje, auto of iets anders wat ze al lang wouden/voor gespaard hebben) of een belangrijk moment meemaken (trouw, zwangerschap, rijbewijs, diploma,...). Het moet toch zijn dat er ergens iets ontbreekt als je niet blij kan zijn voor iemand anders? Er is altijd hoger, mooier, beter, duurder, verder, chiquer,... maar sommigen zijn zo bezig met naar boven naar de top te kijken dat ze nooit van het uitzicht vlak voor hun neus genieten. Concentreren op wat je wél hebt en niet op wat je niet hebt of op wat een ander heeft, moeten veel mensen nog leren precies... Ik probeer me dat telkens zo weinig mogelijk aan te trekken maar merk toch dat ik telkens een beetje teleurgesteld ben als ons iets niet gegund wordt, zelfs binnen je eigen familie :(
Liefs,
Nathalie
P.S.: Een welgemeende proficiat met de aankoop van jullie huisje :) Dat jullie er ontelbaar veel mooie momenten in mogen beleven!
|
|
Ellen
23-6-2012
|
20-6-2012 7:20:20
Komaan dames!! We moeten genieten.... Alles komt goed :-)
|
|
Joyce
11-5-2013
|
20-6-2012 7:57:01
Wat een mooie en opbeurende berichtjes hierboven! Je van niets aantrekken is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als het dé grote dag is. Hopelijk draaien de moeilijke mensen toch wat bij eens ze de feeststemming zaterdag ook voelen kriebelen... Je moet al moeite doen om er op zo'n dag met een zuur gezicht bij te lopen. Idd genieten is de boodschap! Voor 1 keer mag alles rond jou en je man draaien... Veel succes en plezier nog! En we duimen voor mooi weer!!
|
|
Britt
23-6-2012
|
20-6-2012 9:22:16
Hey, hier ook een 23 juni bruidje met wat stressie momenten. Onze misboekjes zijn momenteel in afwerken en die moeten wij zelf nog bundelen. Een vriendin smste eergistere dat haar vriend haar een week niet wil horen om ,na te denken over de relatie en dat hij haar dat vrijdag gaat laten weten. Als ze uiteen zijn wilt zij niet meer naar ons feest komen. Die blijven beide eten om 18u en is dus ook al betaald. Een vriend van ons ligt in het ziekenhuis tot vrijdag met een bacterie en die blijft normaal ook eten. (tuurlijk kan hij daar zelf niet aan doen) Ik heb deze week al van 4 vrijgezelle telefoon gekregen dat ze plots een vriend of vriendin hebben en of dat die zijn meegerekend op het feest. Ze vinden dat blijkbaar normaal. Ik wordt er gewoon zot van!! Sommige mensen snappen niet wat er bij komt kijken. k zou nog niet durven bellen om zoiets te vragen. Ik zal blij zijn dat het vrijdag is, dan wd ik verwacht bij enkele vriendinnen en we gaan samen een hapje eten en wat "roddelen":-) en dan op tijd men bedje in om smorgens mijn mooiste en knapste ventje te zien verschijnen.
|
|
Ann
9-6-2012
|
20-6-2012 13:19:19
Bij mijn nichtje haar trouw was haar broer net papa geworden, en die vond het nodig om de geboortjekaartjes uit te delen op haar huwelijksfeest.Dat vind ik dus echt ongepast. Wij hebben dus allemaal die kaart weggestoken zonder er naar te kijken. Het was mijn nichtje haar dag en naar die baby kunnen we nog dikwijls zien. Mijn tante heeft dan ook bewust geen foto's van de kleine meegenomen, anders vragen mensen er toch naar. En wat betreft mensen die afbellen, datzelfde nichtje belde de dag voor onze trouw af want ze had buikgriep (wat later bleek het een gesprongen appendix te zijn). En nog een paar zieken, daar moet je dus echt rekening mee houden. tja, en mensen met liefdesverdriet zijn niet de meeste leukste personen op je huwelijk. Ik begrijp dus echt dat ze je feest niet willen vergallen door daar te gaan zitten huilen of lelijk kijken. Ik heb dus ook zo'n schoonzus die steeds in de belangstelling wil staan. Ons trouwfeest werd bij haar doodgezwegen, nooit werd er iets over gevraagd, en toen vond ze het nodig om ruzie te maken over het feit dat ze niet op mijn vrijgezellen was gevraagd. Maar mensen: GENIET GENIET GENIET het wordt ondanks alle tegenslagen een geweldige dag!!!!!! En er zijn superveel mensen die jullie je dag wel gunnen!!!!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|