Terug naar overzicht
Zelf kan ik u niet helpen maar kan je dat niet opzoeken op Google?
Sorry ik nog eens. dacht net als je nu eens naar een filmzaal gaat ben er van overtuigd dat er in de vuilbak of buiten er wel zouden liggen of misschien gewoon daar vragen!!!Het is maar een idee.....
Of er gewoon van profiteren om eens met je lief naar de cinema te gaan en de ticketjes sparen :)
Haha Frida, even snuffelen in de vuilbak bij de bioscoop...hilarisch! "kan ik u ergens mee helpen mevrouw? Nene, het lukt ti's voor mijn trouw ze!" :) De tip van Shibby is natuurlijk ook geweldig (kostelijk!)!.. Groetjes
Ik heb zo zelf al een ontwerp gemaakt, we hebben hetzelfde idee voor onze tafelverdeling.Als je je mailadres stuurt zal ik het mailen.
Oh wat jammer, ik had er voor onze trouw gemaakt en naar heel wat bruidjes doorgemaild (zie vorige post "kan ik nog iemand helpen"). Ik heb ze inmiddels van mijn PC gewist maar mss kan je in mijn vorig bericht emailadressen terugvinden van dames naar waar ik het zeker heb doorgemaild. X
Hey Annelies, Wij zouden ook dit thema nemen, en da de mensen naar de tafels laten gaan op de soundtrack van de films. Ik weet alleen niet goed welke films ik ga nemen, Kan je mij eens het ontwerp doorsturen aub? Dank u Groetjes
Mij adres is anneliesvanlerberghe@hotmail.com
Hey annelies kan je dat ontwerp ook naar mij sturen onze trouwt op 20 oktober en hebben ook als thema filmhet ontwerp voor de uitnodiging is nu bij de grafisch ontwerper en het wordt de filmaffice van mr& mrs smithmijn mail:cindyschoofs@hotmail.com
hey, bruidje had haar cinema ticket naar mij doorgestuurdals je je email adres geeft dan kan ik het wel doorsturengroetjes mieke
hallo mieke, Kan je mij de ontwerpen even doormailen?Ellemie85@hotmail.comAlvast bedanktGroetjes elke
hallo elke, ik heb het dootgestuurdgroetjes mieke