Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn gommetje

20-6-2012 8:45:59
Aiai nu ben ik er weer een beetje bovenop en zie ik het weer zitten, is mijn ventje nu wel niet op een punt dat hij het niet meer ziet zitten, zijn ma heeft ook op hem proberen in te praten en nu is hij dat eigenlijk ook beu. Nu zegt hij om ergens op een mooi strand te trouwen gewoon wij twee. Ik hoop dat ik hem (en mezelf) zo ver krijg dat we tegen onze ouders zeggen dat het gedaan moet zijn met de bemoeienissen en te herhalen tot vervelends toe wat we al weten. Alleen... Ik ben zelf doodsbang om mijn moeder te confronteren! Ik had nu eindelijk een idee hoe we uit die impasse kunnen geraken maar mijn ventje zit er echt door. (ik dacht van onze getuigen en nog 1andere beste vriend/vriendin uit te nodigen voor een dagje breinstormen met alle feiten op een rijtje.) Grrr ik hou niet van twijfel en onzekerheid.

Ellen
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 875

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-6-2012 9:30:18

weetje, Ellen, jullie huwelijk is vooral een dag zoals jullie dat willen en iets waar je later geen spijt van gaat krijgen. Uiteindelijk doe je dat maar 1 keer in je leven ( hopelijk). Lijst op hoe je het echt zou willen en beide eerlijk zijn tegen elkaar en even niet denken aan wat een andere persoon wilt, maar gewoon aan wat jullie willen. En dan pas kijken naar het financiele en het praktische van de zaak. En als iets niet haalbaar is moet je toegevingen doen en zelf bepalen tot waar die toegevingen gaan. En alles moeten jullie beslissen en niet de mensen er rond. Mensen gaan altijd hun mening hebben over hoe iets moet, dat heb ik ook de harde manier geleerd ondertussen, en hoe closer hoe harder die meningen aankomen. maar vooral nadenken hoe dat jullie het willen en niet het feest van een ander doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...