TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
20-6-2012 10:06:37
Hey Rebecca,
Wij hebben geen aparte receptie... Als save-the-date hebben wij vorig jaar in de kerstkaartjes naar familie/vrienden 'Save our W-Day: 07.09.12' gezet. Maar niet alle gasten van ons avondfeest hebben een reminder gekregen...enkel naaste familie en de goeie vrienden... Ik wacht op bevestigingen nu van uitnodigingen...maar dat verloopt zéér traag...amai :-)
groetjes!
Sandra
|
|
Ellen
4-8-2012
|
20-6-2012 10:24:17
@rebecca: Wij hadden enkel save-the-date kaartjes voor mensen van het avondfeest en niet voor de eerste receptie. Ik kan je wel zeggen dat dit niet altijd even effectief geweest is, aangezien we ook afzeggingen hebben van mensen die zo'n kaartje gekregen hebben, maar we hopen toch dat de meesten het al op voorhand in hun agenda gezet hebben.
@sandra: bij ons komen de bevestigingen ook zeer traag binnen. Ze hebben nu nog twee weken tijd, ik hoop maar dat we algauw overstelpt gaan worden met telefoontjes.
Groetjes, Ellen
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
20-6-2012 10:27:41
Hoi rebecca, wij hebben geen save-the-date-kaartjes verstuurd, en achteraf gezien misschien nog best, want het is ongelofelijk hoe snel die gastenlijst verandert! Maar als je zeker bent wie je voor wat zal uitnodigen, kan je dat natuurlijk wel doen, of het een beetje in het midden laten en iets algemeens zoals Sandra zeggen ter aankondiging van jullie huwelijk. Als je toch kaartjes stuurt, dan is het misschien niet nodig om dat ook voor de eerste receptie te doen, niet? succes!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
20-6-2012 10:28:15
Wij hebben dat niet gestuurd... Onze gastenlijst is ook voor een deel verandert sinds het begin en als die mensen al een save THE date hadden gekregen was dat moeilijker om hun nog te schrappen. Maar ik zou enkel die van het avondfeest eentje sturen. Bij ons komen de bevestigingen ook traag binnen, met andere woorden: het staat plat! De eerste bevestigingen kwamen heel vlot en nu dus niets meer....! Maar ze hebben tot 1 augustus de tijd, dus ik geef hun geen ongelijk om even te wachten :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-6-2012 10:30:35
Bij ons ook tot 1 augustus tijd... Heb vandaag nog een 15-tal envelopjes op de post gedaan...maar er zijn er vorige week ook een 20-tal vertrokken...amper reacties...ofwel werkt de post zéér traag :-) Ik heb al een voorgevoel dat ik begin augustus nog veel mensen zal mogen opbellen!!!
groetjes!
|
|
Shibby
3-8-2012
|
20-6-2012 10:43:42
Hoi Rebecca,
Ik zou me inderdaad afvragen of save the date kaartjes wel zo'n goed idee zijn. Wij hebben het bij kerstmis op de kerstkaartjes gezet voor dichte familie, maar zij zouden er sowieso bij zijn. Bij ons zij er ook nog heel veel aanpassingen geweest aan de gastenlijst en ik zou nu bij sommige mensen een probleem hebben dat ik in oktober nog dacht om ze te vragen, maar dat nu eigenlijk helemaal niet meer wil. Wij hadden dus ook aan tantes een kerstkaartje gegeven met daarop save the date, wij trouwen op 3 augustus, en we kregen ook allerleid verwarde opmerkingen: dat is toch nog de uitnodiging niet hé, we krijgen toch nog een uitnodiging, of wat is dat wel 'save the date'?
Als je het toch doet zou ik het enkel voor de mensen van het avondfeest doen, aangezien het toch minder waarschijnlijk is dat er tegen april veel mensen zijn die je niet meer wil vragen. Bij de receptie kan dat veel sneller variëren denk ik...
Ook bij mij hebben de mensen nog twee weken tijd om te bevestigen, maar het gaat ook heel traag. Ook krijg ik de kriebels van mensen die bv aan mijn oma en opa zeggen 'wij komen hoor'. Ik vermeld dan, allé dat is raar dat ik nog niets gehoord heb van hen en dan mijn oma 'ah ja, was dat vergeten, zij hebben gezegd dat ze kommen/niet komen'... aargh, er staat duidelijk een gsm en email op de uitnodiging!
|
|
Silke
6-10-2012
|
20-6-2012 12:52:44
Wij hebben eindje terug gewoon per mail kaartje gemaakt en doorgestuurd naar de familie (nonkels, tantes, neven en nichten) en naar de beste vrienden die allemaal verwacht worden op het avondfeest. Wij hebben de rest van de mensen van het avondfeest geen zo'n kaartje bezorgd, noch de mensen van de 1e receptie. Wij hebben dit gewoon doorgestuurd naar de mensen die we er ABSOLUUT ZEKER bij willen! Andere mensen willen we er zeker ook bij éh, begrijp me niet verkeerd, maar deze zijn een must! ;-)
|
|
Silke
4-5-2013
|
20-6-2012 13:03:07
Ik heb de dichtstbijzijnde familie een mail gestuurd dat ze deze datum zeker vrijhouden. Voor de rest doen wij hier niets voor.
|
|
Patricia
2-6-2012
|
20-6-2012 17:19:01
Rebecca,
Inderdaad, let goed op. Wij hebben het ook gedaan +/- 1 jaar op voorhand en het klopt volledig dat er op een jaar heel veel kan veranderen waardoor je jezelf soms zelf in nesten werkt (je vrienden van vandaag zijn niet altijd die van morgen...wees gerust!!!)
Maar het is zo spannend dat je meestal heel de wereld wil laten weten dat je trouwt hé :-)
Groetjes,
|
|
Saartje
29-6-2013
|
21-6-2012 7:44:52
We doen het zoals Silke (6*10*2012). Enkel de dichte familie en de beste vrienden. Rekening houdend met het feit dat er nog wat kan veranderen...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|