Terug naar overzicht
Stuur maar naar vickske64@hotmail.com
stuur maar door! sara_temmerman70@hotmail.com
Als je nog iemand zoekt: bongiorno_a@hotmail.com
Ik wil ook wel helpen! valerie_cornelis@hotmail.comKan nog van pas komen aangezien ik nog alles moet kiezen....
mij mag je ook wel een mailtje sturen: ellen_colman@hotmail.com
Hartelijk dank al, dames, jullie hebben allemaal al een mailtje ontvangen.
Hey,Wil je het naar mij ook nog doorsturen? Ik ben nog op zoek naar een haaraccessoire maar tot nu toe nog niets gevonden.Thanks
Oei sorry Emai : miekyeno@hotmail.com
Ik ben ook nog op zoek naar iets leuks voor in mijn haren. Laat maar iets weten.tommyenmieke@hotmail.com
Ik ben nog op zoek!! Je mag me altijd mailen willems_nancy@telenet.be
Ik ben ook nog op zoek. Stuur gerust een mailtje naar marcy.vandewalle@gmail.com. Grtjs
hier ook hoor julles.dog@hotmail.com
Ik wil wel helpen kiezen, anneliesvanlerberghe@hotmail.com Dank u
Ik wil ook wel helpen kiezen! jolien.robijns@telenet.be
Nog een kandidaat!saelens.rebecca@telenet.be
Supertof alvast van jullie allemaal! Nogmaals bedankt :-) Hoe meer meningen, hoe beter!
ik zoek ook nog iets voor in mijn haren lindsey_decock@hotmail.com
Ik zoek ook nog iets voor in mijn haar:)ankevermeersch@hotmail.com
Hier is nog ne kandidaat!liezehex@gmail.com
In mechelen bij winkel AWARDT kan je zelf je haaraccessoire (laten) ontwerpen. De ontwerpers staan zelf in de winkel en hebben voorbeelden ter plaatse maar je kan ze laten aanpassen zoals jij het wil. alle prijscategorieen.
@Sophie, goede tip voor de bruidjes hier, maar waarschijnlijk kan ik daar geen artikels in groothandel kopen?
Amai,ik vind alles even mooi!! Hoe zit de prijs gemiddeld?
Nancy, dat hangt er een beetje van af wat je precies wilt. Stuur me eventjes een mailtje met je favorieten, en dan kan ik je de prijzen vertellen.
Hey Jessica, ik wil ook wel helpen :). Alvast bedanktveronique.de.smet@monsanto.com
tis groot en kleinhandel tesamen... alles valt te bespreken.
Ik heb nog heel veel tijd voor onze grote dag, maar inspiratie opdoen kan nooit kwaad!! je mag het naar mij ook doorsturen: annrenaers@hotmail.com
Ik vind alles mooi! Zou niet weten wat kiezen.
Vond ik ook Jolien :-) Gelukkig heb ik al heel wat leuke tips gekregen van jullie!
Hallo,Ik ben blij jouw boodschap te lezen. Ik ben opzoek naar pareltjes voor in mijn haar.Mijn email: inge.dehandschutter@pandora.be
Hallo ik ben nog op zoek, stuur maar door.isabel.van.goethem@telenet.be
Mail hem naar mij ook maar door: cindy.van.hoof@telenet.be
Je mag het mij ook bezorgen. Tinkatinkelbel@hotmail.comalvast bedankt!
Als je wil mag jij mij het ook bezorgen. Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets.lauracottenier@hotmail.comAlvast bedankt!