Terug naar overzicht
hallo stefaniewij gaan ze de marskes,de neuzekes,de spekjes,de smarties.... en voor de eretafel de harten lolliesgroetjes
Hey Stefanie, Wij hadden ook snoep, maar we hebben onze tafels niet echt namen gegeven... Bij't binnenkomen kregen alle genodigden een afbeelding van de snoepjes van hun respectievelijke tafel... Dit waren zeer herkenbare snoepjes, zoals banaantjes, kikkers, chocotoffs,... Op elke broodbordje stond dan een klein zakje met daarin dezelfde snoepjes als op hun kaartje (dit zakje werd eveneens gebruikt om de naamkaartjes aan te hangen voor de tafelverdeling), en zo konden de genodigden dus makkelijk hun tafel terugvinden zonder dat er een naamafroeping moest gedaan worden! Moest't je interesseren, 'k denk dat'k de afbeeldingen die we gebruikt heb nog wel kan terugvinden, dan stuur'k die eventjes door ;) Groetjes, Veerle
hey veerle, ik heb een vraagje, zou je mij die afbeeldingen ook eens kunnen doorsturen? ik zit dus met hetzelfde probleem als stefanie, en wil wat ideeën opdoen, en jouw idee lijkt me wel wat, men mailadres is, kimberlyvanhecke20@hotmail.comgroetjes en al bedankt
Hey Veerle,Das wel leuk!!!!Zou je mij deze eens kunnen doormailen? Stephanie_y_@hotmail.commercikes!!
hey veerle,zou je het mij ook eens willen doorsturen, zou nl ook met snoep werkenmieke2007@hotmail.comdank ugroetjes mieke
Girls, You've got mail! ;) Groetjes, Veerle
Hallo Veerle,wij vinden jullie concept geweldig!Zou je mij deze even kunnen doormailen.Ellemie85@hotmail.comAlvast bedankt !Groetjes Elke