Terug naar overzicht
Ik heb eens ff op internet gekeken en kwam onderstaande site tegen:http://www.unizo.be/graydon_fal.jsp?pc=8800&naam=&a... Hier zou je kunnen opzoeken welke bedrijven failliet zouden zijn. Cofar staat er precies niet tussen. Weet niet hoe up to date de lijst is, maar denk dat je best naar de zaal belt en eens informeert. Wie weet zijn ze failliet maar is er een overnemer en zal je als klant niks merken?
Hey! Wij trouwen daar volgend jaar en ik heb ook al geruchten gehoord rond een overname. Laat je es iets weten als je naar de zaal belt? Begin me stilletjes aan ook ongerust te maken...GroetjesSiska
Hey,Je kunt dit inderdaad opvragen via Graydon maar zoek dan op Btw nummer of ondernemingsnummer. De naam van de zaal en adres komen soms niet overeen met de fiscale gegevens van de zaak. Als er iemand het btw nummer heeft - misschien via een voorschotfactuur of zo - post het dan even, ik zoek het anders wel eens op.GroetjesMieke
hun andere zaal de visscherie is gestopt dat weet ik, maar van de cofar ook nog niets gehoord
Hey wij geven ons feest in augustus ook in de Cofar en zijn er onlangs geweest voor verdere afspraken, daar hebben ze er niks van gezegd dus ik denk niet dat het waar is. De visscherie is verkocht maar in de plaats hebben ze hun welness gestart bij de Cofar.groetjes
Een colega draaide gisteren in de cofar en de uitbaaters hadden hem verteld dat alles is verkocht, alles zal worden afgebroken en er komt een garage in de plaats, het einde dus van feestzaal cofar.
Hallo ons feest was nog in orde maar merkten ook al paar minuutjes en slordigheden in de tuin Wat met de andere afspraken dit ze maakten Zou eens goed informeren Voor de mensen die nog een feest moeten hebben want wij hoorden nu ook dat er een garage zou komen in de plaats van cofar