Terug naar overzicht
nen bbq moet je rekenen op 85 euro per persoon (zijn de prijzen die we vorig jaar gekregen hebben) Je moet voor een zaterdag ook 500euro betalen voor de zaal. (vorig jaar toch kan zijn dat de prijzen lichtjes gewijzigd zijn hé) voor dat avondfeest dacht ik een 42 euro maar daar ebn ik helemaal niet zeker van. Wij hebben in elk geval voor hen gekozen. Binnen een goei 2 weken kan ik je laten weten hoe het was! Wij hebben wel buffet omdat dat even duur was als bbq.Groetjes en alvast veel succes!Vicky
Wij betalen voor onze bbq 's middags 14€ per persoon (en daar zitten 4 stukken vlees in, groenten, aardappen en sauskes), wij laten ook alles bakken door de traiteur, ze dienen ook op en wassen ook af, daarvoor kwam 3€ per persoon bij.We hebben ook een bruidstaart. Hiervoor zijn we met ongeveer 26 personen.'s Avonds geven wij een avondfeest met hapjes en drankjes, rond middernacht worden er ook nog belegde broodjes gegeven. Hier zijn we met ongeveer 80 personen.Met drank, eten 's middags en 's avonds en huur van de zaal zitten we om en bij de 1500€.Groetjes Marijke
Zie dus nu pas dat je vraagt wat het 'daar' kost, sorry niet goed gelezen.Groetjes
ga eens langs en vraag een prijs offerte de meeste hebben wel zo een brochure met alles wat ze aanbieden en de kost prijs erbij.mijn broer is er 4 jaar geleden getrouwd en ik weet dar het 1 van de goedkopere zalen was in de buurt.greets
Avondfeest met hapjes komt op 45 euro, inclusief de bruidtaart. Alle andere formules zoals diner aan tafel, buffet, bbq komen op 85 euro. De zaalhuur op zaterdag is 500 euro
hallo marijkeik had graag geweten waar jou huwelijksfeest doorgaatwant voor mij valt die prijs die je vernoemt zeer goed meemss kijk ik ook wel uit naar jullie plekje :)
Hey Jennyfer, Wij hebben gewoon een zaal gehuurd, we doen alles zelf, drank zelf gehaald, traiteur laten komen die alles bakt, opdient, afwast enz... Voor achter de bar te staan hebben we enkele goede zielen gevonden, dit scheelde ons toch een paar 1000€.Grtjs Marijke
hallo marijkeahhh goed gevonden ! zullen ook eens bekijken of het zo te doen zalzijn voor ons feesttoch bedankt voor de reactiegr