Terug naar overzicht
Ik heb Joke Dult van Glance of beauty.Ze komt aan huis, mits kilometervergoeding, erg tevreden!!
Hallo,Ik had Marieke Decock uit Ingelmunster. Bij mij is ze aan huis gekomen dus dat zal zeker geen probleem zijn. Ze doet ook altijd eerst een proefsessie een paar weken op voorhand! Ik was zeer tevreden met het resultaat!Hier heb je haar nummer moest je er iets mee zijn: 0496481707Groetjes
Hey Tessie,ik ben nog vrij op jouw trouwdatum.Vroeg in de ochtend is geen probleem voor mij.Wanneer moet je naar de kapper?Hoe ver is het van jouw huis naar de kerk of het stadhuis?Neem gerust een kijkje op mijn website:http://www.visagie-isabel.be/Visagie_Isabel_Diensten.ht... Stuur me gerust een mailtje of bel me (0485 722 995) op om te bespreken wat ik voor u kan doen.Groeten en hopelijk tot binnenkort.Visagie Isabel
HeyAlvast proficiat met jullie trouwplannen.Bekijk anders onze site eens. Verschillende arrangementen aan democratische prijzen. www.stylemepretty.be Heb je nog vragen, aarzel niet ze te stellen.GroetjesBianca