Terug naar overzicht
Veel plezier! No stress en genieten maar, de dag vliegt voorbij!!
Genieten!!!
Jeeej het is bijna zover!!! Geniet nog van die laatste uurtjes... En als het regent, dan zijn het druppels van liefde en geluk! Groetjes (en rustig blijven hè, niet teveel stressen... :))
wat dat stressen betreft dat kan ik niet beloven maar genieten gaan we zeker en vast doen en met of zonder regen stralen zullen we :-)
Hier ook stressssssssssen!!!!! I feel your pain! Hier in tegenstelling tot in België 40 graden, hopelijk val ik niet flauw van de hitte zondag :-(. Veel succes en geniet van jullie dag.
Hey Joyce en Lien, geniet allebei van jullie dagje en stralen zullen jullie zeker wel doen! We wachten al vol ongeduld op jullie fototjes kwestie van even vooruit te lopen hahaha. Groetjes Sophie
heel veel plezier en maak er een mooie en leuke dag van. 1 grote tip genieten.
Geniet er van Joyce!! Dat komt allemaal wel goed ;) Je bent goed voorbereidt heb ik al zo kunnen volgen op FB dus dat komt wel allemaal in de sjakosj ;)En mocht het regenen -> regen op je huwelijksdag brengt geluk naar het schijnt ;)Veel plezier nog!! En idd we kijken al uit naar de pics :)Groetjes, anyaEn aan Lien voor jou hetzelfde ;)Hier is het nog 22 dagen te gaan tot de 14de :D zelfde als jou Sophie :)
Hey Anya, ja inderdaad slaan bij jou de zenuwen ook al zo toe? Ik heb ook al gehoord dat het in juli niet al te best gaat zijn maar ik brand elke dag mijn kaarsje hoor. Heb er nu speciaal voor Joyce ook eentje aangestoken voor morgen. We duimen allemaal met je mee Joyce!!Sophie
oohhh, dank jullie wel allemaal!!!!fototjes volgen sowiso met verslagje :-)en genieten gaan we hoor met of zonder regen tot gauw en duim toch maar beetje dat het zonnetje er af en toe gaat zijnxxx